Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی تداوم آلودگی هوا در همدان

تداوم آلودگی هوا در همدان

مدیرکل هواشناسی استان همدان از ادامه پدیده گردوغبار در روز دوشنبه برای همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، حسین عابد اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود امروز در برخی ساعات گردوغبار در آسمان استان داشته باشیم که این پدیده از سمت کشور عراق به استان نفوذ کرده است.

وی تصریح کرد: صبح سه‌شنبه دمای هوا در استان به ویژه در نقاط شمالی خنک می‌شود و در همین راستا دمای هوای سطح خاک به صفر درجه سلسیوس می‌رسد البته این پدیده تأثیر منفی در کشاورزی ندارد چراکه مدت زمان آن کوتاه است اما در حال بررسی هستیم تا توصیه‌ای برای کشاورزان صادر کنیم.

مدیرکل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در ایستگاه فرودگاه همدان از ۸ تا ۲۲ درجه سلسیوس در نوسان بوده است، مطرح کرد: ایستگاه هواشناسی قهاوند با ثبت دمای ۲۴ درجه سلسیوس گرم‌ترین نقطه استان بوده است.

وی با بیان اینکه کمینه دما در اکثر شهرستان‌های استان ۵ و ۶ درجه سلسیوس بوده است، مطرح کرد: ایستگاه هواشناسی رزن با ثبت دمای ۴ درجه سلسیوس به عنوان سردترین نقطه استان گزارش شده همچنین بارش ۶ دهم میلی‌متری نیز در آن شهرستان رخ داده است.

مدیرکل هواشناسی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان هفته پدیده جوی خاصی در استان همدان وجود ندارد که باعث مخاطره شود./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن