Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی افزایش دما در همدان؛ منتظر دمای بیش از ۳۰ درجه باشید

افزایش دما در همدان؛ منتظر دمای بیش از ۳۰ درجه باشید

مدیرکل هواشناسی استان همدان از بارش کم‌نظیر باران برای خردادماه طی ۴۸ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: در این هفته افزایش دمای هوا را داریم و دمای هوا به ۳۰ درجه سلسیوس می‌رسد.

به گزارش "همدان نیوز"، حسین عابد اظهار کرد: در ۴۸ ساعت گذشته، سامانه بارشی خوب و کم‌نظیری در این بازه زمانی داشتیم و ۲۷.۵ میلی‌متر بارش باران در ایستگاه باران سنجی اسدآباد گزارش شده است همچنین به صورت میانگین، هشت میلی‌متر بارش باران را در سطح استان داشتیم.

عابد با اشاره به روند تدریجی افزایش دما تا روز سه‌شنبه در استان، مطرح کرد: برای نخستین بار در سال جاری دو روز پشت سر هم یعنی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دمای هوا در جنوب و غرب استان به ۳۰ درجه سلسیوس خواهد رسید.

وی با بیان اینکه شنبه و یکشنبه پدیده قابل ملاحظه جوی در استان وجود ندارد، مطرح کرد: آسمان استان در این دو روز صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد در بعدازظهر است.

مدیرکل هواشناسی استان همدان در رابطه با احتمال بارش باران در این هفته، توضیح داد: عصر روز دوشنبه ممکن است بارش‌هایی به صورت پراکنده در شهرستان‌های همدان، رزن، فامنین و درجزین داشته باشیم.

عابد در پایان با بیان اینکه روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شانس بارش تقویت می‌شود، تصریح: فعلا اطلاعاتی از بارش قابل ملاحظه‌ای نداریم./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن