Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی رگبار پراکنده باران همدان را فرا می‌گیرد

رگبار پراکنده باران همدان را فرا می‌گیرد

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: در پی افزایش رطوبت هوا و فعالیت یک موج ناپایدار، رگبار پراکنده باران روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه استان همدان را فرا می گیرد.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدحسن باقری شکیب افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، نیمه ابری تا تمام ابری، همراه با رگبار خفیف و پراکنده باران، رعد و برق، غبار محلی و وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ساعت های بعد از ظهر سرعت وزش باد کمی افزایش می‌یابد، اظهار داشت: از امروز با تشکیل ابرهای همرفتی، موج ضعیف بارشی وارد استان می‌شود و از ۲ روز آینده تا پایان هفته در آسمان بیشتر نقاط فعال است.

باقری شکیب عنوان کرد: این موج در آسمان همدان ضعیف و فعالیت آن در مناطق شرقی استان بیشتر است و انتظار بارش‌های سامانه‌ای از آن نداریم.

وی با اشاره به اینکه در این مدت دمای هوای بیشتر نقاط استان افزایش می‌یابد، تصریح کرد: طی روزهای آینده با گرم شدن هوا دمای برخی از نقاط استان به ۳۰ درجه‌ سانتیگراد بالای صفر نیز می‌رسد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته فامنین و اسدآباد با ۲۷ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و شیرین‌سو با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر، خنک ترین شهرهای استان بوده‌اند.

وی عنوان کرد: کمینه دمای هوای همدان ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و دمای بیشینه هوای این شهر نیز ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن