Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ضرورت جذب حامی برای 450 بیمار سخت‌درمان در طرح سخاوت

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان مطرح کرد:
ضرورت جذب حامی برای 450 بیمار سخت‌درمان در طرح سخاوت

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان گفت: نیازمند جذب حامی برای 450 بیمار سخت‌درمان در مجمع خیرین سلامت همدان هستیم.

به گزارش "همدان نیوز"، صفر شاکری‎صفت با اشاره به اقدامات انجام شده در مجمع خیرین سلامت همدان اظهار کرد: در امور مددکاری، 500 بیمار سخت‎درمان نیازمند دارای پرونده حمایتی هستند که مجمع در حد بضاعت در خصوص تأمین هزینه درمان، آنان را مساعدت می‌کند.

وی با بیان اینکه متأسفانه مجمع خیرین سلامت همدان نتوانسته است تمام نیاز بیماران را رفع کند، گفت: این بیماران عموماً مبتلا به سرطان‌های مختلف هستند و هزینه‌های بسیاری در خصوص دارو، شیمی‎درمانی، پت‌اسکن، پرتو درمانی و... دارند.

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان گفت: در بخش طرح سخاوت که با تفکر امور مددکاری در مجمع خیرین سلامت همدان ایجاد شد، در حال حاضر تعدادی از بیماران سخت‌درمان حامی دارند و دیگر دغدغه هزینه درمان ماهیانه را ندارند.

وی افزود: در این طرح یک یا چند فرد خیّر، یک یا چند بیمار سخت‎درمان نیازمند را انتخاب می‌کنند و ماهانه در حد توان نسبت به تأمین هزینه‌های درمان شخص مورد نظر مساعدت می‌کنند.

شاکری از خیّران خواست با عضویت در طرح سخاوت، سعادت دنیوی و اخروی را نصیب خود کنند؛ چراکه دستگیری از دردمندان نزد خداوند منان بی‌اجر نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت همدان توانسته است با اجرای طرح سخاوت و بهره‌گیری از حمایت حامیان، مشکل هزینه درمان مستمر 45 بیمار را رفع کند، گفت: در حال حاضر 450 بیمار چشم‎انتظار دستان گرم و با سخاوت حامیان جدید هستند.

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به اهمیت  ورود خیران در این طرح، افزود: امیدواریم با همکاری یکدیگر بتوانیم دغدغه فکری و روحی بیماران نیازمند را برطرف کنیم.

وی، شناسایی خیرین عرصه سلامت، مشارکت در تأمین هزینه بیماران گروه هدف، هماهنگی و هدایت عالمانه مساعدت خیران به منظور تأمین هزینه درمان بیماران نیازمند، اجرای طرح سخاوت و  ایجاد زمینه دیدار خیران با خانواده بیماران را از جمله اهداف واحد امور مددکاری مجمع خیرین سلامت دانست.

شاکری با اشاره به بیماران گروه هدف مانند بیماران مبتلا به سرطان نیازمند، کودکان نیازمند مبتلا به نارسایی قلبی، کودکان نیازمند مبتلا به شکاف لب و کام و کودکان ناشنوای نیازمند به کاشت حلزون؛ مساعدت به این افراد را خواستار شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن