Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت ضریح جدید امامزاده پیرسلمان اسدآباد

اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت ضریح جدید امامزاده پیرسلمان اسدآباد

اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال برای ساخت ضریح جدید امامزاده پیرسلمان از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان اختصاص یافت.

به گزارش "همدان نیوز"، حجت الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان به دعوت بخشدار پیرسلمان امامزاده سیدسلیمان بن عیسی معروف به پیرسلمان بازدید کرد و درجریان مراحل بازسازی آن قرار گرفت.

وی همچنین در جلسه ای که به همین منظور در بخشداری پیرسلمان و با حضور فرماندار و روسای ادارات برق، آبفار، محیط زیست، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و هیئت امنای امامزاده تشکیل شد، ضمن تشکر از فرمانداراسدآباد و پیگیریهای بخشدار پیرسلمان برای رفع مشکلات امامزاده، توجه به بقعه امامزادگان و رسیدگی به آنها را ضروری عنوان کرد.

در این جلسه اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال برای ساخت ضریح جدید امامزاده پیرسلمان از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان اختصاص یافت.

دراین برنامه مسعود بکایی فرماندار اسدآباد نیز از حضور و توجه مدیرکل محترم اوقاف به امامزاده پیرسلمان و بقاع شهرستان اسدآباد تقدیر و تشکر کرد.

یزدان آزرمی بخشدار پیرسلمان نیز اظهار داشت: وجه تسمیه این بخش برگرفته از نام این امامزاده واجب التعظیم است که با توجه به این محل رجوع اهالی شهرستان و حتی شهرهای همجوار نیاز به توجه بیش از پیش دارد.

وی همچنین از مساعدت فرماندار و ادارات شهرستان برای رفع مشکلات آن بویژه از مدیرکل اوقاف که صرفا برای حضور در بخش پیرسلمان و بازدید از امامزاده در بخش حاضر شدند تقدیر و تشکر کرد.

آزرمی افزود: با عزم دولت محترم تدبیر و امید برق رسانی به امامزاده که مطالبه سالیان دراز اهالی منطقه بود به نتیجه رسید که در هفته دولت پیش رو به بهره برداری می رسد.

لازم به ذکر است امامزاده پیرسلمان در کنار تالاب پیر سلمان قرار دارد که با قدری توجه می تواند به مرکز تفریحی زیارتی منطقه مبدل شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن