Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی آرامگاه بوعلی‌سینا در زادروزش باید مملوء از جمعیت باشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان:
آرامگاه بوعلی‌سینا در زادروزش باید مملوء از جمعیت باشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان تأکید کرد: آرامگاه بوعلی‌سینا در همدان در زادروزش باید مملوء از جمعیت باشد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، حبیب اله موسوی بهار  در آیین ادای احترام به مقام بوعلی سینا به مناسبت زادروز حکیم هزاره ها، روز پزشک و روز همدان با بیان اینکه امسال چهارمین سال برگزاری مراسم ادای احترام به مقام بوعلی سینا است، اظهار داشت: خوشبختانه هر ساله شاهد برگزاری هرچه بهتر این مراسم در آرامگاه بوعلی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تقاضا از پزشکان و داروسازان این است که برای جذب هرچه بیشتر گردشگران به آرامگاه بوعلی سینا کمک کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه استان به دنبال یک برند برای برگزاری مراسم ادای احترام به مقام بوعلی سینا است، یادآور شد: باید این آیین به گونه ای برگزار شود که جایی برای ایستادن در آرامگاه بوعلی سینا نباشد.

وی همچنین تصریح کرد: متأسفانه از این گوهر آنچنان که باید استفاده نمی شود و باید توجه بیشتری به این گوهر ارزشمند معطوف شود.

موسوی بهار با بیان اینکه اقدامات باید به گونه ای باشد که وزارت بهداشت دولت دوازدهم، کار خود را در کنار آرامگاه بوعلی سینا آغاز کند، اظهار داشت: آرامگاه بوعلی سینا در این روز باید مملوء از جمعیت باشد.

وی تأکید کرد: بهترین راه در اشتغالزایی توجه به توریست و گردشگری است و ساختمان آرامگاه بوعلی سینا یکی از جمله اماکن مهم گردشگری است که باید مورد توجه قرار بگیرد و همواره این محل شاهد حضور گردشگران فراوانی باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن