Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی 52 زندانی مهریه در انتظار آزادی/پسر21 ساله جوان‌ترین زندانی در همدان

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان خبر داد:
52 زندانی مهریه در انتظار آزادی/پسر21 ساله جوان‌ترین زندانی در همدان

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: در حال حاضر 52 زندانی محکوم به پرداخت مهریه هستند.

یداله روحانی منش در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، با اعلام این خبر افزود: تعداد زندانیان جرائم غیرعمد استان 282 نفر است که از این تعداد 277 نفر مرد و پنج نفر زن هستند.

وی با بیان اینکه 146 نفر از زندانیان به دلیل محکومیت های مالی در زندان به سر می برند، خاطرنشان کرد: 52 نفر نیز به دلیل عدم پرداخت مهریه زندانی شده اند.

روحانی منش همچنین تصریح کرد: بیشترین میزان مهریه متعلق به دامادی است که محکوم به پرداخت یک هزار و 367 سکه بهار آزادی است.

وی در ادامه یادآور شد: پیرترین فرد زندانی در استان متولد 1315 و جوان ترین زندانی متولد 1374 است که این پسر جوان به دلیل پرداخت دیه تصادف منجر به فوت در زندان به سر می برد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه آزادی 282 زندانی جرائم غیرعمد استان به 14 میلیارد تومان نیاز دارد، اظهار داشت: در هفت ماه ابتدایی سال جاری 113 زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند که امید می رود با پرداخت جرائم تا پایان سال تعداد دیگری از زندانیان نیز به آغوش خانواده های خود بازگردند.

وی در پایان با اشاره به سقوط یک فرغون بر سر کارگر ساختمان در همدان، یادآور شد: متأسفانه این اتفاق منجر به فوت کارگر و محکومیت مالک ساختمان به پرداخت دیه شد که این پرونده خاص ترین پرونده جرائم غیرعمد استان به شمار می‌رود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن