Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی شهید «محمد حسین بشیری» در گلزار شهدای همدان آرام گرفت

با حضور دوستداران مدافعان حرم؛
شهید «محمد حسین بشیری» در گلزار شهدای همدان آرام گرفت

صبح امروز پیکر شهید مدافع حرم «محمدحسین بشیری» با حضور مردم ولایتمدار و دوستداران مدافعان حرم تشییع شد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، همدان در آستانه اربعین حسینی بار دیگر میزبان مردی آسمانی و مدافع حرم آل الله شد و مردم این شهر آمدند تا پاسداری از خون شهدا را با گذشت دو دهه از پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس، به اثبات برسانند و پشتیبانی از مدافعان حرم را فریاد بزنند.

سروان پاسدار شهید محمدحسین بشیری روز شنبه 22 آبان ماه در عملیات مستشاری در سوریه و به دست تروریست های گروه تکفیری داعش به دیگر شهدای مدافع حرم استان همدان پیوست.

پیکر این شهید مدافع حرم که که از مربیان برجسته تخریب نیروی زمینی سپاه به شمار می آمد عصر دیروز در میان استقبال مردم وارد فرودگاه همدان شد و شب گذشته نیز مراسم وداع با این شهید در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار شد.

صبح امروز نیز پیکر شهید محمد حسین بشیری روی دستان فرماندهان، مسئولان استانی، بسیجیان و اقشار مختلف مردمی تشییع شد و پیکر مطهر این شهید جهت خاکسپاری به  گلزار شهدای شهر همدان انتقال یافت.

بنابر وصیت شهید محمد حسین بشیری، پیکر وی در کنار آرامگاه ابدی شهید محمدرضا زارع الوانی که به تازگی به جمع شهدای مدافع حرم استان پیوسته بود، آرام گرفت.

مراسم ترحیم و بزرگداشت این شهید والامقام نیز امروز 25 آبان ماه از ساعت 15 الی 17 در مسجد مهدیه همدان برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ سروان پاسدار شهید «محمدحسین بشیری» بعد از شهید «قاضی‌خانی»، سردار شهید «حاج حسین همدانی»، شهید «مجید صانعی»، شهید «مجتبی کرمی»، شهید «میلاد مصطفوی»، شهید «محسن فانوسی»، شهید «مرتضی ترابی‌کمال»، شهید «حیدر ابراهیم‌خانی»، شهید «سعید شاملو» و شهید «محمدرضا زارع الوانی» یازدهمین شهید مدافع حرم و بعد از شهیدان «رسول حیدری» و «علیرضا شمسی‌پور» سیزدهمین شهید برون مرزی استان بعد از دفاع مقدس است که به جمع یاران شهید خود پیوست.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن