Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی هجدهمین مانور زلزله در مدارس همدان برگزار می‌شود

فردا؛
هجدهمین مانور زلزله در مدارس همدان برگزار می‌شود

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: هجدهمین مانور سراسری زلزله وایمنی با شعار مدرسه ایمن-جامعه تاب آور در استان همدان اجرا خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان، مریم پاک بین  در این خصوص گفت: مانور زلزله وایمنی مدارس در تاریخ 15 آذر ماه با همکاری ادارات مرتبط وبا رویکردی جدید اجرا خواهئد شد.

پاک بین افزود: با توجه به خطر بالای وقوع زلزله در ایران واهمیت ارتقاء دانش وآگاهی عموم مردم به ویژه دانش آموزان ، مانور زلزله وایمنی همه ساله در مدارس اجرا می شود ودر استان همدان نیز همزمان با سراسر کشور مانور در 9 شعبه ، هر شعبه یک مدرسه اجرا می گرددواولویت برگزاری مانور در مدارسی که دارای کانون دانش آموزی باشند.

وی در ادامه یادآور شد: در اجرای این برنامه علاوه بر دانش آموزان ومسئولان مدارس، مردم محلات اطراف مدرسه نیز در مانور مشارکت می نمایندودر این رویکرد جدید ضمن ارایه آموزشهای لازم به دانش آموزان تمهیداتی اندیشیده شده تا سطح آگاهی ساکنین محله مجاور مدارس نیز ارتقاء یابدواز ظرفیت مدارس به عنوان پایگاه پیشگیری ومدیریت بحران محدوده مجاور مدرسه استفاده شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن