Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی نگاه فصلی به معلولان؛ یکی از ضعف‌های مدیریتی در کشور

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان مطرح کرد:
نگاه فصلی به معلولان؛ یکی از ضعف‌های مدیریتی در کشور

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان نگاه فصلی به معلولان را یکی از ضعف‌های مدیریتی در کشور عنوان کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، بهروز کارخانه ای ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولین، اظهار داشت: بی تردید این روز نمادی از تفکر برای شناخت ، آگاهی و فهم  هرچه بیشتر نسبت به نیازهای معلولین بوده و از اینرو آحاد جامعه می بایست در خصوص حقوق معلولین احساس مسئولیت نموده و در راستای  برطرف کردن نیازها و مشکلات معلولین  خویش را مسئول دانسته و به عنوانی از  وظایف اجتماعی و  شهروندی در این جهت گام بر دارند.

وی اضافه کرد: رعایت حقوق اجتماعی و شهروندی  برای افراد معلول نیز بدون اغماض بایستی در نظر گرفته شود تا معلولین بتوانند از فرصت های جامعه  بصورت برابر با سایر افراد استفاده نمایند.

کارخانه ای افزود: در سال 2016 اهداف 17 گانه ای برگرفته از توسعه پایدار برای جامعه معلولین مسیری را ترسیم می سازد تا آنچه برای آنها  بهتر است در آینده بدست آید.

مشاور عالی استاندار همدان یکی از  ضعف های مدیریتی در خصوص  معلولان را نگاه فصلی به این قشر از جامعه  دانست و ابراز امیدواری کرد که مسئولان  در همه ابعاد  هفده گانه از جمله ابعاد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی ،بهداشتی  سهم معلولان را در برنامه ریزی ها به عنوان یک تکلیف بشردوستانه  همیشه در نظر  داشته باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان خاطرنشان کرد: امید است با نگاه معرفتی و حفظ کرامت انسانی به معلولین نگرسته شود و یکی از راههای تقرب به بارگاه الهی را خدمت به نیازمندان از جمله معلولین بدانیم و باور داشته باشیم ذکات سلامتی جسمانی و روانی مردمان خدمت بی منت به دردمندان بوده و تسکین آلام بشری وظیفه ای فرا تر  از مرزهای جغرافیا، نژاد، دین، زبان، نگرشهای سیاسی و قومی است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن