Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی پاداش نقدی برای ملاقات با والدین!

پاداش نقدی برای ملاقات با والدین!

یک آسایشگاه سالمندان در چین در ازای ملاقات با والدین، به فرزندان پاداش می‌دهد.

به گزارش "همدان نیوز"، یک آسایشگاه سالمندان در شرق چین اقدام به صدور بُن‌ برای افرادی کرده است که به طور منظم به ملاقات والدین خود می‌روند.

مسئولان این خانه سالمندان که در شهر "سوژو" چین واقع است، اعلام کرده‌اند ملاقات منظم با افراد سالمند، موجب بهبود کیفیت زندگی آن‌ها خواهد شد. بیشترین پاداش (مبلغ 29 دلار یا 200 یوان چین) برای فرزندانی است که در مدت 2 ماه بیش از 60 ملاقات با والدین خود داشته اند.

این مرکز نگهداری از سالمندان اعلام کرده است از هنگامی که این اقدام را اجرایی کرده است، سطح ملاقات از سالمندان افزایش یافته است. با این‌حال، ممکن است این سیاست برای این خانه سالمندان هزینه‌های بسیاری را به همراه داشته باشد؛ به طوری که در نخستین روز اجرای این برنامه، بیش از 30 هزار یوان (4400 دلار) به مراجعه کنندگان اعطا شد.

انگیزه اجرای این برنامه، درخواست دولت چین برای افزایش وفاداری به والدین بوده است. در سال 2013، قانونی در این کشور به تصویب رسید که به موجب آن، فرزندان بالغی که با والدین خود به صورت منظم ملاقات نمی‌کنند، می‌توانند با مجازات روبرو شوند. با این‌حال، به روش اجرای این قانون اشاره‌ای نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن