Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی توزیع گوشت تازه بین 120 نفر از نیازمندان اسدآباد

رئیس اوقاف شهرستان اسدآباد خبر داد:
توزیع گوشت تازه بین 120 نفر از نیازمندان اسدآباد

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد از توزیع گوشت تازه گوسفندی در بین نیازمندان شهرستان اسدآباد خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از ستاد خبری هفته وقف روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، علی قبادی در با بیان اینکه 4 راس گوسفند برای توزیع گوشت آن بین نیازمندان امروز ذبح می شود، اظهار کرد: از این 4 راس گوسفند 120 کیلو گرم گوشت خالص به دست خواهد آمد.

وی با بیان اینکه برای خرید این چهار راس گوسفند 32 میلیون ریال هزینه شده است، ادامه داد: هزینه خرید گوسفندان از محل موقوفه بکایی تامین شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد افزود: گوشت به دست آمده از گوسفندان در بین 120 نیازمند شهرستان اسدآباد توزیع می شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های برگزار شده در دهه وقف برگزار شده است، ادامه داد: برپایی ایستگاه های« همه واقف باشیم» و خیمه های معرفت، غبار روبی امامزادگان و گلزار شهدا، کمک به بیماران نیازمند و ... از جمله برنامه های اجرا شده در دهه وقف در شهرستان اسدآباد است.

قبادی با بیان اینکه موقوفه مرحوم بکایی از شاخص ترین موقوفات شهرستان اسدآباد است، افزود: موقوفه «بکایی» در شهرستان اسدآباد از موقوفات خوب و مهم در استان همدان است.

وی افزود: یکی از موقوفات شهرستان اسدآباد که جایگاه سوخت است که مرحوم بکایی با نیت درمان بیماران بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) این شهر وقف شده و در دهه وقف امسال تجهیزات پزشکی رایگان برای این مرکز خریداری می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد بیان کرد: بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرستان اسدآباد موقوفه نیست اما واقف مرحوم بکایی پمپ بنزینی در این شهرستان وقف کرده که درآمد حاصل از آن صرف درمان بیماران می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن