Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی اینستاگرام با ویژگی هیجان انگیز به‌ روزرسانی شد

اینستاگرام با ویژگی هیجان انگیز به‌ روزرسانی شد

اکنون کاربران می‌توانند بیش از یک عکس یا ویدیو را در پست‌های خودشان به اشتراک بگذارند. فالوورها هم می‌توانند این عکس‌ها را با سوایپ کردن مشاهده کنند.

به گزارش "همدان نیوز"، شبکه اجتماعی اینستاگرام امروز با یک ویژگی هیجان انگیز به‌روزرسانی شد. اکنون کاربران می‌توانند بیش از یک عکس یا ویدیو را در پست‌های خودشان به اشتراک بگذارند. فالوورها هم می‌توانند این عکس‌ها را با سوایپ کردن مشاهده کنند. کاربران در این به‌روزرسان می‌توانند ترتیب قرار گرفتن عکس‌ها و ویدیوها رو در پست‌ها تغییر بدهند و روند دلخواه خودشان را برای نمایش عکس‌ها در نظر بگیرند.

البته تنها یک توضیح می‌توان برای عکس‌ها و ویدیوها نوشت و هنوز این امکان به وجود نیامده که بتوان برای هر کدام از عکس‌ها یک توضیح جداگانه در نظر گرفت. پست‌هایی که شامل چندین عکس و ویدیو می‌شوند با یک نقطه آبی رنگ که در پایین آن‌ها نشان داده می‌شود، قابل مشاهده خواهند بود.

به‌روزرسان جدید اینستاگرام روی فروشگاه گوگل پلی و اپ استور قرار گرفته و هم اکنون کاربران می‌توانند آن را دانلود کنند.

شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام در چند وقت گذشته با کلی ویژگی جالب به‌روزرسانی شد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قابلیت پخش‌زنده اشاره کرد. این ویژگی مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته  و کاربران خاص خودش را به دست آورده است.

منبع: ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن