Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی افتتاح مرکز سوختگی بیمارستان بعثت در هفته آینده

افتتاح مرکز سوختگی بیمارستان بعثت در هفته آینده

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به بلوغ و بالندگی مرکز آموزشی درمانی بعثت، این مرکز را در مسیر پیشرفت دانست.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، سید حبیب اله موسوی‌بهار با تبریک عید مبعث و هفته سلامت گفت: کارهای بیمارستانی همزمان با توسعه بیمارستان در سالهای مختلف انجام شده اما توسعه عملیات عمرانی و بهبود فضای فیزیکی در چهار سال گذشته فوق‌العاده بوده و اقدامات خوبی در خصوص هتلینگ بیمارستان انجام شده است.

وی با بیان توضیحاتی در مورد ساخت و سازهای حوزه بهداشت و درمان با اشاره به اینکه حدود 2 هزار و 200 تخت فعال در دانشگاه علوم پزشکی همدان وجود دارد، اظهار کرد: شش بیمارستان استان همدان نزدیک به افتتاح است که با بهره‌برداری از آنها حدود 800 تخت به ظرفیت تختهای استان اضافه می‌شود.

رییس دانشگاه راه‌اندازی مگاهاسپیتال‌ یا بیمارستانهای بسیار بزرگ را در جهان مورد توجه دانست و گفت: سیاست‌گذاری مسئولان برای آینده همدان باید به گونه‌ای باشد که یک بیمارستان مشابه مرکز آموزشی درمانی بعثت  ایجاد شود.

ساعتیان رییس مرکز آموزشی درمانی بعثت از افتتاح مرکز سوختگی بیمارستان بعثت در هفته آینده خبر داد و گفت: از سال 92 تا 95 تعداد کل مراجعان 25 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه آمار نشان‌دهنده این است که خدمات این مرکز القایی نیست، اظهار کرد: بیشتر رزیدنت‌های بالینی در این مرکز هستند و روزانه 500 دانشجو در این مرکز حضور دارند.

عبادیان معاون درمان دانشگاه نیز با بیان توضیحاتی در خصوص روند اجرای طرح تحول سلامت ابراز امیدواری کرد که اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

به کارگیری جدیدترین امکانات در اتاق عمل و رعایت استانداردهای لازم و کاهش اعزامها با ایجاد مرکز سرطان از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن