Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی پرداخت 255 میلیارد تومان وام ازدواج در همدان

پرداخت 255 میلیارد تومان وام ازدواج در همدان

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در 8 ماه اول سال 96 در استان همدان 255 میلیارد تومان وام ازدواج به 25 هزار زوج پرداخت شد که نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد داشته است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، اسداله ربانی مهر گفت : با اجرای طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج شاهد افزایش بسیار خوب در پرداخت وام ازدواج بودیم و در حالی که در سال 95 حدود 230 میلیارد تومان پرداخت شد در سال 96 این میزان در 8 ماه اول سال به 255 میلیارد تومان رسید و تا پایان سال به 300 میلیارد تومان خواهد رسید.

وی ادامه داد : در حال حاضر وام ازدواج برای هر یک از زوج های 10 میلیون تومان است و دیگر وام 3 میلیونی نداریم و برای هر نفر بانکها موظف هستند یک ضامن معتبر یا گواهی ضمانت معتبر مثل جواز کسب را مطالبه نمایند .

ربانی مهر اظهار داشت: عملکرد بانک ها نسبت به گذشته بسیار خوب شده و در حالی که مشکلات زیادی در استان در بحث اعتبارات وجود دارد اما پرداخت این میزان وام ازدواج قابل تقدیر است .

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همچنین تصریح کرد: تاکید استاندار و پیگیری وام ازدواج در همه جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان و شهرستان در کنار اجرای طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج عامل اصلی این افزایش در پرداخت وام ازدواج بوده است .

وی در پایان از بانکهای استان خواست در جهت تسریع در روند پرداخت وام ازدواج همکاری بیشتری نیز داشته باشند .

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن