Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی توزیع شیر در مدارس متوقف نشده است

توزیع شیر در مدارس متوقف نشده است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌ و پرورش استان همدان با تکذیب خبر توقف طرح توزیع شیر در مدارس، گفت: طرح توزیع شیر، امسال نیز همچون سال‌های گذشته در مدارس استان اجرا می شود.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد بداغی اظهار کرد: توزیع شیر در مدارس از طریق دبیرخانه کمیته ملی شیر مدارس ایران سیاستگذاری و با مشارکت وزارتخانه های آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جهاد کشاورزی انجام می شود.

بداغی افزود: در این برنامه آموزش و پرورش به دلیل تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان به عنوان مجری و بهره بردار طرح مطرح است و پس از ابلاغ چارچوب اجرایی طرح، آن را اجرا می کند.

وی گفت: طرح توزیع شیر هر ساله در ماه های آبان یا آذر آغاز می شود و حتی یک سال، شروع توزیع آن به بهمن ماه نیز کشیده شد و امسال هم مقدمات استانی کار انجام شده و شروع برنامه منوط به ابلاغ چارچوب اجرایی آن از سوی کمیته ملی شیر مدارس کشور است.

بداغی با بیان این که در چهارچوب اجرایی طرح، تعداد دانش آموزان هدف، دوره های تحصیلی و مناطق آموزشی مورد اجرا، نوع شیر توزیعی، زمان شروع و حجم فعالیت، میزان اعتبار، دامنه و گستره فعالیت مشخص می شود، خاطرنشان کرد: چهارچوب اجرایی برنامه برای امسال هنوز ابلاغ نشده و بلافاصله بعد از ابلاغ چارچوب در کوتاه‌ترین زمان، اجرای برنامه آغاز می شود./ ایرنا همدان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن