Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی جذب 81 نفر در آموزش و پرورش استان همدان

جذب 81 نفر در آموزش و پرورش استان همدان

مدير هسته گزينش آموزش و پرورش همدان گفت: از تعداد 243 نفر که اسامی آنها اعلام شده، تعداد 81 نفر بعد از مراحل گزینش جذب آموزش و پرورش استان همدان خواهند شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، رضا گل‌محمدی در همایش گزینشگران آموزش و پرورش استان اظهار کرد: سالروز تاریخی صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل هسته گزینش نقطه عطفی در تاریخ آموزش اداری و اجرایی کشور به حساب می‌آید.

وی با بیان این که صدور فرمان امام جان تازه‌ای به نظام اداری بخشید، خاطرنشان کرد: این روز به نوعی روز تجدید میثاق با امام و رهبری و ارزش‌های اسلامی است که شهدا حافظ آن بودند.

گل محمدی بقا و تداوم موفقیت در هر نهاد و سازمانی را  مرتبط با گزینش نیروهای متخصص دانست و افزود: فرآیند گزینش به هیچ عنوان اختصاص به یک فرهنگ و کشور نداشته و ندارد.

وی با بیان این که معیار گزینش در اکثر کشورهای جهان بر مبنای اعتقاد و فرهنگ آنها در نظر گرفته می‌شود،  تصریح کرد: تجربه ثابت کرده هر زمان که نهاد یا سازمانی بدون معیارسنجی اقدام به جذب نیرو کرده، با اتلاف انرژی و عدم موفقیت در کارها مواجه شده است.

گل‌محمدی با اشاره به این که تحقق عالی نظام در عرصه های مختلف در تعلیم و تربیت نهفته است، تأکید کرد: تحول در کلاس درس و به دست معلم اتفاق می افتد؛ پس باید در زمان گزینش امانت را به اهلش سپرد.

وی گفت: معلم در سعادت دنیا و آخرت دانش آموزان تأثیرگذارند؛ از این رو گزینشگران هم در ثواب کسانی که گزینش می‌کنند دخیل هستند.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان در ادامه با بیان این که امسال 3 هزار و 900 پرونده به هسته گزینش ارسال شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد بخشی در حال بررسی و بخش دیگر آن هنوز کاری بر روی آن انجام نشده است.

وی افزود: در آزمون استخدامی آموزش و پرورش که آبان ماه برگزار گردید، سه برابر ظرفیت برای استان همدان بر روی سایت اسامی اعلام شد که از تعداد 243 نفر اعلام شده، تعداد 81 نفر بعد از گزینش جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن