Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی احتمال اجرای لارودرمانی در همدان

احتمال اجرای لارودرمانی در همدان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از احتمال اجرای لارودرمانی طی امسال در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، دکتر محمدرضا عبادیان با بیان اینکه لارودرمانی در استان اصفهان و فارس اجرایی می‌شود و قرار است برای نخستین بار در غرب کشور و آن هم در استان همدان اجرایی شود، اظهار کرد: این اقدام کاملاً علمی بوده که خوشبختانه در حال حاضر متخصصان آن را در استان داریم.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان به دنبال بکارگیری این متخصصان است، گفت: نه تنها این طرح را پس نخواهیم زد بلکه از اجراکنندگان آن حمایت خواهیم کرد.

معاون درمان دانشگاه بیان کرد: کاری که از صفر آغاز شود مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت و نیاز به طرح قوانین خاصی دارد که در همین راستا جلسه‌ای را برگزار کرده و به جمع‌بندی‌هایی رسیده‌ایم تا با مطالعات پیش رویم.

وی با بیان اینکه این طرح در بیمارستان سینا اجرایی خواهد شد، گفت: همزمان از شهرستان ملایر نیز خواهان مرکزی برای اجرای طرح هستند که در مسیر قانونی قرار دارد تا مجوز آن را دریافت کنند.

عبادیان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نوید اجرای طرح را کی می‌توان داد؟ افزود: در بیمارستان ملایر کمی اجرای آن طول خواهد کشید اما اقدامات اولیه در بیمارستان سینا انجام شده و به دنبال انعقاد تفاهمنامه با شرکت مورد نظر هستند که احتمالا امسال لارودرمانی در استان اجرایی شود

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن