Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی رشد 70 درصدی سازمان های مردم نهاد در همدان

رشد 70 درصدی سازمان های مردم نهاد در همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه در استان همدان از رشد 70 درصدی سمن‌ها در چهار سال گذشته خبر داد و گفت: تعداد سمن‌ها از سال 92 به یکصد سمن تا پایان سال 96 خواهد رسید.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، رسول منعم در جمع سازمان های مردم نهاد ملایر ضمن تقدیر از فرماندار این شهرستان در راستای حمایت از سمن‌ها اظهار کرد: در دولت یازدهم نگاه ویژه‌ای به تشکل‌های مردمی شکل گرفت و این موضوع باعث شد رشد، تعالی و حضور جوانان را در قالب سمن‌ها در همه عرصه‌ها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه همدان در بخش سمن‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد و اکثر برنامه‌های آن از طریق سمن‌ها انجام می‌شود؛ تأکید کرد: استان همدان رشد قابل توجهی را در بحث کمیت سمن‌ها داشته که این امر باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه در استان همدان از رشد 70 درصدی سمن‌ها در چهار سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: تعداد سمن‌ها از سال 92 به یکصد سمن تا پایان سال 96 خواهد رسید.

وی با اشاره به صدور مجوز 110 سمن جدید، از برگزاری 163 جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در استان خبر داد و با بیان اینکه در سال گذشته سمن‌سرا و خانه جوان در استان افتتاح شد گفت: در راستای تعالی خانواده نیز 195 کارگاه با اهداف سمن‌ها اجرا شده است.

منعم با بیان اینکه سال گذشته شاهد کاهش 6 درصدی و در 9 ماهه امسال نیز شاهد کاهش چهار درصدی طلاق بودیم، تصریح کرد: راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج نیز از دیگر اقدامات بوده است.

وی گفت: در سال جاری 265 میلیارد تومان وام ازدواج در استان همدان پرداخت شده که امیدواریم با کمک سمن‌ها بتوانیم قدم‌های بهتری را در راستای کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی برداریم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن