Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی هيات انديشه ورز جوان در همدان تشکيل مي شود

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري همدان:
هيات انديشه ورز جوان در همدان تشکيل مي شود

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري همدان اظهار کرد: در راستاي سياست هاي وزارت کشور و دولت تدبير و اميد هيات انديشه ورز جوان در همدان راه اندازي مي شود.

 به گزارش "همدان نیوز" به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، سيد سعيد شاهرخي در نشست هم انديشي با هيات انديشه ورز بيان کرد: اين هيات متشکل از جوانان علاقه مند و اثر گذار از همه اقشار و گروه هايي معتقد به سياست هاي دولت تدبير و اميد است.

وي اضافه کرد: اين جوانان با گردهمايي درصدد ارتقاي نقش و جايگاه جوانان در تصميم گيري و تصميم سازي هستند و اعضاي هيات انديشه ورز راهکارهاي اجرايي براي بخش هاي مختلف دستگاه هاي اجرايي و مجموعه دولت در استان و شهرستان ارائه مي دهند.

شاهرخي ادامه داد: اجراي اين تصميم ها منجر به ارتقاي نقش و جايگاه دختران و پسران جوان به ويژه بانوان در تصميم ها و برنامه ريزي ها مي شود.

وي هدف از تشکيل هيات انديشه ورز جوان به عنوان گروه مشاوران مسئولان اجرايي استان، بحث و تبادل نظر بر روي نقطه نظرهاي ارائه شده است تا بتوان بر اساس نگاه و ديد جوانان تصميم گيري کرد.

معاون استاندار همدان گفت: اين هيات مشابه گروه مشاوران جوان معاون سياسي استانداري است که اعضاي آن نمايندگان اقشاري هستند که اعتقاد به سياست هاي و راهبردهاي اساسي دولت در حوزه جوانان دارند.

شاهرخي يادآوري کرد: هيات انديشه ورز پيشتر در استان قزوين ايجاد شده و ارزيابي هاي صورت گرفته گوياي افزايش رضايتمندي جوانان است.

وي گفت: هسته مرکزي هيات انديشه ورز بايد به دنبال تشکيل مجمع جوانان استان باشد و اقدام به برگزاري نشست هاي فصلي با جوانان همفکر و صاحب ايده و انديشه کند.

وي افزود: بايد از بطن مجمع جوانان، کارگروه هايي با دستور کار مشخص ايجاد شود تا کارها و نيازها را پيگيري کنند.

معاون سياسي امنيتي استانداري همدان اضافه کرد: هدف از تشکيل هيات انديشه ورز جوان و گروه مشاوران دستيابي به راهکارهاي عملي و زمينه سازي و ايجاد فرصت براي حضور، ظهور و بروز جوانان است.

شاهرخي مثال زد: بايد با يک ساز و کار عملي و چارچوبي که هيات انديشه ورز تعيين مي کند، استفاده از توان مشاور جوان به همه دستکاه هاي اجرايي ابلاغ شود.

وي تاکيد کرد: در ادامه بايد تيمي از مجموعه هيات انديشه ورز اقدام به بازرسي از اداره ها کرده و نيروهاي جوان توانمندي که از ظرفيت آنها استفاده نشده را شناسايي کنند.

معاون استاندار همدان اظهارکرد: همچنين به مديران تکليف شود که در راستاي استفاده از نيروي انساني اين فرد را ارتقا داده و از آنها در پست هاي مديريتي استفاده شود.

شاهرخي گفت: بنا داريم 9 معاون فرماندار زن معرفي کنيم بنابراين بايد جوانان مستعد و توانمند را شناسايي کنيم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن