Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی دولت براي اشتغال جوانان همه تلاش خود را به کار گرفته است

معاون استاندار همدان:
دولت براي اشتغال جوانان همه تلاش خود را به کار گرفته است

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندارهمدان گفت: دولت براي ايجاد اشتغال جوانان تمام تلاش خود را به کار گرفته و زمينه هاي لازم براي اشتغال آنان را فراهم کرده است.

 به گزارش "همدان نیوز" به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری همدان سيد سعيد شاهرخي روز شنبه به مناسبت دهه فجر در ديدار مردمي با جمعي از اهالي شهر برزول افزود: بر اساس سياست هاي دولت تدبير و اميد استاندار همدان نيز اولويت کاري خود را ايجاد اشتغال براي جوانان قرار داده که بايد از اين فرصت پيش آمده استفاده کرد.

وي گفت: بر اساس اين سياست امسال بايد 20 هزار شغل جديد ايجاد شود که تاکنون با تلاش هايي که صورت گرفته به اين رقم نزديک شده ايم.

شاهرخي به برنامه هاي در دست اقدام در اين زمينه اشاره کرد و گفت: امسال بيش از 15 هزار ميليارد ريال تسهيلات اشتغال وجود دارد که به شهرستانهاي مختلف اختصاص داده شده و در اين زمينه بايد فرمانداران با پيگيري هاي جدي بتوانند فرصت هاي جديد را براي اشتغال در سطح شهرستان فراهم کنند.

وي با بيان اينکه دشمن امروز تلاش هاي خود را به کار بسته تا بتواند در زمينه اقتصادي مردم را تحت فشار قرار دهد افزود: دشمن با توجه به سابقه کينه توزي هاي خود با انقلاب، امروز جنگ اقتصادي خود را با نظام اسلامي ادامه داده تا مردم را تسليم کند اما حضور و ايستادگي ملت و رهبري هاي هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اين توطئه ها را خنثي کرده است.

معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار همدان توفيقات به دست آمده در بخشهاي مختلف را حاصل ايستادگي مردم عنوان کرد و افزود: با وجود همه دشمني ها و انواع توطئه ها که عليه انقلاب صورت گرفت اما توفيقات زيادي نصيب مردم شده و ما در عرصه هاي مختلف علمي مانند بحث هسته اي، صنايع نظامي و فناوري نانو به همت جوانان و متخصصان خود حرف براي گفتن داريم و اين از برکات انقلاب اسلامي است.

شاهرخي گفت: امروز دشمن همه توطئه ها از جمله تجهيز داعش را براي ناامن کردن ايران به اجرا در آورده اما با اين وجود کشور ما از امن ترين کشورهاي جهان محسوب مي شود.

وي اضافه کرد: انقلاب اسلامي همواره نقش ارزنده و بي همتايي را ايفا کرده که نمونه آن مبارزان گروه ابوذر و پايين کشيدن مجسمه شاه است که به عنوان نمادي از مقاومت و انقلابي گري مردم اين ديار است.

ظهر امروز با حضور معاون استاندار همدان طرح گاوداري 400 راسي واقع در روستاي گنبد کبود بخش زرين دشت با اعتباري بالغ بر 11 ميليارد و 500 ميليون ريال بهره برداري و عمليات اجرايي فاز 2 شهرک گلخانه اي برزول با اعتبار 160 ميليارد ريال و پارک معلم اين شهر با اعتبار هفت ميليارد و 500 ميليون ريال آغاز شد.

در دهه فجر امسال 64 طرح در شهرستان نهاوند با اعتبار 530 ميليارد ريال بهره برداري و يا کلنگ زني خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن