Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی برگزاری یست و هشتمین جشنواره امتنان از کارگران و واحد های کار نمونه استان همدان

برگزاری یست و هشتمین جشنواره امتنان از کارگران و واحد های کار نمونه استان همدان

بیست و هشتمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه ها واحد های کار نمونه استان همدان برگزار شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان همزمان با جشن بزرگ انقلاب از کارگران، گروه های کار و واحد های برتر کارگری نمونه همدان  با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، مسئولین و نمایندگان کارگری و کارفرمایی و تشکلات کارگری و کارفرمایی  تجلیل به عمل آمد.

احمد توصیفیان  مدیر کل  تعاون ، کار رفاه اجتماعی استان همدان  در این مراسم  گفت: این ملت ایستادگی و شرف خود را مرهون بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب و همچنین خون پاک شهیدان می دانند و با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

وی تاکید کرد: دهه مبارک فجر فرصتی برای تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن، با نثار جان خود ایفای نقش کردند.

مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی همدان اظهار کرد: در تاریخ هر کشوری روزهایی درخشان و سرنوشت ساز وجود دارد که موجب بالندگی و افتخار آن سرزمین به شمار می‌آید

احمد توصیفیان در بیست و هشتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه استان هدف از برگزاری این جشنواره را ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقاء هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران بیان کرد.

توصیفیان در ادامه گفت: در این دوره 362 نفر در سامانه ثبت نام نمودند که پس از بررسی ها ی لازم ،  یک کارگر نمونه بخش صنعت ، یک گروه کار نمونه و یک واحد نمونه  انتخاب شدند.

  در این مراسم از کارگران دارای مقام های ملی در رشته های قرآنی، ورزشی به همراه کارگران، کارفرمایان نمونه تجلیل شد.

 در این آئین که شامگاه پنجشنبه در سالن تلاش کارگران همدان برگزار شد از   آقای حمیدرضا مسیبیان از شرکت کنترل گاز اکباتان به عنوان کار گرنمونه صنعت در این جشنواره تجلیل شد.

در بخش گروه های کار نمونه آقایان  علی عصاریها(سرپرست) ، محمد مهدی کاظمی  و رضا محمدی از شرکت شیشه همدان به عنوان گروه کار نمونه صنعت تجلیل به عمل آمد.

 همچنین  از آقای محمدرضا جعفری از شرکت کنترل گاز هگمتانه به عنوان مدیرعامل نمونه   تقدیر شد.

در حوزه قرآنی آقای محسن کریمی و خانم فرشته میرزاوند به علت کسب رتبه برتر در بخش مفاهیم، محنا حیدری  در حفظ 10 جزء، لیلا کاروند در حفظ 20 جزء، علی اصغر اصلانی و خانم آرزو اسلامی در رشته قرائت - ترتیل و رضا فلاح و لیلا جهانگیری به علت کسب مقام در قرائت - تحقیق قرآن کریم تجلیل شدند.

در این آئین در بخش ورزشی نیز از ورزشکاران دارنده مقام در پیکارهای قهرمانی کارگران کشور تجلیل به عمل آمد.

 تیم فوتسال شرکت شیشه دارنده مقام سوم مسابقات فوتسال قهرمانی کارگران کشور ، محسن هادئی دارانده مقام سوم  مسابقات جودوی قهرمانی کارگران جهان در کشور لتونی  ،  فاطمه خیاطی  دارنده مقام اول مسابقات دو و میدانی بانوان قهرمانی کارگران کشور ،آرزو علیزاده ، سمیه صدری و عطیه شاه حسینی دارندگان مقام سوم  تیمی رقابت های رشته بدمینتون قهرمانی کارگران کشور و احمد رضایی رتبه سوم کشتی فرنگی قهرمانی کارگران کشورتجلیل شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن