Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تشدید نظارت بر عرضه مواد خام دامی در همدان با فعالیت 32 اکیپ

تشدید نظارت بر عرضه مواد خام دامی در همدان با فعالیت 32 اکیپ

مدیرکل دامپزشکی استان همدان از آغاز طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در ماه رمضان خبرداد.

به گزارش "همدان نیوز"، محمودرضا رسولی از آغاز طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در ماه رمضان خبرداد و گفت: بازرسان دامپزشکی همدان از ۲۷ اردیبهشت ماه تا ۲۷ خردادماه و در دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر در طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی و مراکز عرضه مواد خام دامی استان در ماه رمضان، نظارت می‌کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان هدف از این بازدید ها را بررسی کیفیت بهداشتی مواد خام دامی و رعایت دستورالعمل های سازمان دامپزشکی در خصوص حمل، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی در مراکز عرضه و اطلاع رسانی عمومی و آشنایی مردم استان با ضوابط مذکور دانست.

رسولی در ادامه از تشکیل و تجهیز ۳۲ اکیپ بازرسی ثابت و سیار در استان همدان برای کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در ماه رمضان خبر داد و گفت: با توجه به افزایش مصرف فرآورده های خام دامی در این ماه و تأمین امنیت غذایی مصرف کنندگان از تولید تا مصرف، برنامه ریزی منسجم برای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی در سطح استان از ۲۷ اردیبهشت ماه تا ۲۷ خرداد ماه و در دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: در این طرح از تمام مراکز عرضه مواد خام دامی از قبیل قصابی ها، مرغ فروشی ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده های خام دامی، سردخانه ها، کشتارگاه های دام و طیور و کارگاه های بسته بندی این فرآورده ها بازرسی انجام می گیرد.

رسولی در پایان از مردم استان همدان درخواست کرد ضمن تهیه این فرآورده ها از مراکز معتبر و مجاز، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۵۱۲ و  تلفن‌های ۴-۳۲۶۵۱۸۰۱ به بازرسان اداره دامپزشکی اطلاع دهند تا برخورد لازم در این رابطه صورت گیرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن