Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی 110 واحد آلاینده محیط‌زیست در همدان اخطاریه گرفتند

110 واحد آلاینده محیط‌زیست در همدان اخطاریه گرفتند

رئیس اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان از برخورد قانونی با متخلفان در نه ماهه اول سال 1397 در حوزه محیط زیست انسانی و طبیعی و تخریب کنندگان محیط زیست خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان همدان، عزیز قیاسی گفت: از ابتدای سال 1397 تا کنون تعداد 35 پرونده تخلف از قانون شکار و صید به محاکم قضایی ارجاع داده شد که تاکنون 16 فقره از آنها منتج به صدور رای شده است.

قیاسی در ادامه افزود: متخلفین مجموعا به پرداخت 29 میلیون و 337 هزار تومان جریمه نقدی و تحمل 18 ماه حبس تعزیری و 72 مورد حبس تعلیقی محکوم شده اند.

وی گفت: تعداد 52 واحد آلاینده محیط زیست شناسایی شده است که این تعداد واحد آلاینده اعم از قالیشویی، چرم، اسید، پودر سیلیس، آسفالت، کشتارگاه، لبنی، پلاستیک و... همچنین اشخاص حقیقی که بارها برخلاف قانون مدیریت پسماند عمل کردند به مراجع و محاکم قضایی معرفی شدند و تاکنون پرونده 27 واحد و شخص منتهی به صدور رای شده است.

رئیس اداره حقوقی اظهار داشت:110 اخطاریه زیست محیطی برای متخلفینی که مبادرت به آلوده ساختن هوا، آب، صدا و عدم مدیریت پسماندها که موجبات آلوده ساختن محیط زیست را فراهم آورده اند صادر شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن