Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی کشف پنج تن مواد غذایی فاسد در پنج روز/معرفی 50 مرکز متخلف همدان به مراجع قضایی

کشف پنج تن مواد غذایی فاسد در پنج روز/معرفی 50 مرکز متخلف همدان به مراجع قضایی

در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی درسطح استان دستاورد های پنج روز اول همکاران سلامت محیط و کار گزارش می شود.

به گزارش "همدان نیوز"، رشید حیدری مقدم معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان عملکرد پنج روزه طرح سلامت نوروزی را ارائه کرد.

وی تعداد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، قنادی ها، رستوران ها و غیره را سه هزار و 770 مورد، تعداد بازدید از اماکن عمومی شامل اماکن گردشگری، مجتمع های رفاهی، هتل ها، آرایشگاه ها و غیره را 275 مورد و تعداد بازدید از اماکن مسیر راهی را 115 مورد عنوان کرد و افزود: برای حفظ حقوق شهروندان و تامین سلامت مردم مجبور شدیم تعدادی از مراکز و اماکنی که به قوانین بهداشتی تمکین نمی کردند به مراجع قضایی معرفی کنیم که در این راستا  تعداد 50 مورد از متخلفین مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، 8 مورد از متصدیان اماکن عمومی و 3 مورد از اماکن مسیر راهی به مراجع قضایی و معرفی شدند.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع تعداد  34 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن بین راهی  بصورت موقت تعطیل و پلمب شده اند رئیس مرکز بهداشت استان همچنین مقدار مواد غذایی خارج شده از مسیر مصرف در این پنج روز را پنج هزار و  226 کیلوگرم ذکر کرد.

مدیر سلامت محیط و کار این معاونت نیز تعداد سنجش مواد غذایی با تجهیزات پرتابل را یک هزار و 440 مورد و تعداد موارد کلرسنجی آب را 2775 مورد عنوان کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن