Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی مسافران نوروزی با تجهیزات کامل وارد همدان شوند

مسافران نوروزی با تجهیزات کامل وارد همدان شوند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان همدان با اشاره به اینکه در این شهرستان 4 راهدارخانه وجود دارد بیان کرد: 8 اکیپ راهداری در ایام نوروز در جاده های شهرستان همدان گشت نوروزی دارند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، رسول ابراهیم خانی ادامه داد:این گشت ها به صورت 24 ساعته وضعیت جاده ها را پایش و تصادفات را ثبت می کنند.

وی با اشاره به اینکه مسافران نوروزی جهت بررسی وضعیت راه ها می توانند از سامانه 141 به صورت تلفنی و اپلیکیشن و سایت استفاده کنند، افزود: واحد مدیریت راه های شهرستان همدان نیز با شماره تماس 38267060 آماده خدمات رسانی به مسافرین است.

ابراهیم خانی بیشترین مشکل در نوروز را همراه نداشتن تجهیزات برای مواجه شدن با وضعیت هوای نامناسب در جاده ها توسط مسافران عنوان کرد و گفت:گردشگران تصور نکنند در ایام نوروز در استان همدان بارندگی نداریم,اکثر گردنه های این شهرستان احتمال ریزش برف در آنها وجود دارد.

وی ابراز داشت: با توجه با بارانی بودن مسیرهای استان همدان رانندگان حتما تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند,در مسیل رودخانه ها توقف نکنند و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

این مسئول خطاب به مسافران نوروزی اذعان کرد: پتو و زنجیر چرخ به همراه داشته باشید و با احتیاط و ایمنی کامل رانندگی کنید.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن