Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تردد 17 میلیون خودرو در جاده های همدان

تردد 17 میلیون خودرو در جاده های همدان

فرمانده انتظامی استان همدان ازتردد 17 میلیون خودرو در جاده های استان در ایام نوروز خبرداد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته توسط پلیس استان در ایام نوروز و تلاش شبانه روزی همکاران انتظامی در سطح استان خوشبختانه شاهد کاهش جرائم در این ایام بودیم.

وی افزود: بیش از600 واحد خودرویی وموتوری پلیس تامین نظم وامنیت ترافیکی وانتظامی طرح نوروزی را  در استان برعهده داشتند که در این راستا تمامی محورهای مواصلاتی تحت پوشش وکنترل پلیس قرار داشت وما در این ایام شاهد کاهش جرائم مهم و خشن  بودیم.

سردار کامرانی صالح با اشاره به آمار 17 میلیون تردد در جاده های استان گفت: علی رغم افزایش تردد ها نسبت به مدت مشابه سال قبل توانستیم 61 در صد تصادفات فوتی و23 درصد تصادفات جرحی را در استان کاهش دهیم.

وی بیان داشت: در طرح نوروز سال گذشته متاسفانه 31 نفر از هموطنان و هم استانی ها در تصادفات جان خود را از دست داده اند که این آمار در طرح نوروزی امسال به 12 نفر کاهش یافت.

این مقام مسئول عدم توجه به مقررات راهنمایی ورانندگی، سبقت وسرعت غیر مجاز و خواب آلودگی را از مهم ترین علت تصادفات در این ایام برشمرد.

وی در ادامه ادامه با اشاره به بارش نزولات آسمانی در سطح استان همدان در ایام نوروز وتعطیلات گفت: استان همدان به لحاظ بارش های اخیر جزء سه استان پر بارش  در سطح کشور محسوب می شد که با انجام اقدامات پبش دستانه و تلاش های کارکنان انتظامی و سازمان های امدادی و همچنین همراهی مردم شاهد کمترین صدمات وخسارت های ناشی از سیل بودیم.

فرمانده انتظامی استان درخاتمه از تعامل و همکاری مردم فهیم و ولایت مدار استان تقدیر و اظهار امیدواری کرد این تعاملات در سال جدید بیش از گذشته تداوم یابد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن