Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی روزشمار راه‌‌اندازی نخستین بیمارستان دندان‌پزشکی در همدان

روزشمار راه‌‌اندازی نخستین بیمارستان دندان‌پزشکی در همدان

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ابن سینا در بازدید از بیمارستان سابق آیت اله بهاری شهرستان بهار از تجهیز و راه اندازی بیمارستان تخصصی دندان پزشکی در آن مرکز خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان، بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع از بیمارستان سابق آیت اله بهاری شهرستان بهار به همراهی دکتر میراسماعیلی رییس دانشکده دندان پزشکی، دکتربه نشان مدیر شبکه بهداشت و درمان بهار و با حضور برخی از مدیران معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از مراحل تجهیز و راه اندازی بیمارستان تخصصی دندان پزشکی در آن مرکز بازدید کرد.

رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن اشاره به ایجاد بیمارستان تخصصی دندان پزشکی برای اولین بار در استان همدان اظهار داشت: بسیاری از بیماران اعصاب و روان از عارضه ها و بیماری های دندان به واسطه بیماری خود رنج می برند که در هیچ مطب و یا مراکز دندان پزشکی دیگری نمیتوانند از خدمات دندان پزشکی بهره مند شوند.

وی در ادامه افزود: اگر بیمارستان تخصصی دندان پزشکی در استان همدان در موعد مقرر هر چه سریع تر راه اندازی شود، بیماران اعصاب و روان میتوانند در اتاق های عمل این بیمارستان تحت بیهوشی و عمل های جراحی دندان پزشکی ، خدمات درمانی را به بهترین شکل ممکن دریافت کنند.

بهروز رحیمی همچنین بیان کرد:معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان تمام تلاش خود را در این باب بکار میبرد تا این بیمارستان تخصصی در موعد مقرر راه اندازی و به بهره برداری برسد و بیماران خاص و اعصاب و روان، از خدمات دندان پزشکی این مرکز بهره مند شوند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن