Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی برخورد با دلالان حوزه حمل و نقل کالا در همدان

برخورد با دلالان حوزه حمل و نقل کالا در همدان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بر برخورد جدی با دلالان و سودجویان حوزه حمل و نقل کالا تأکید کرد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، صفر صادقی راد در جمع انجمن شرکت ها و رانندگان کالا استان با اشاره به اینکه رضایتمندی رانندگان کالا در اولویت است، اظهار داشت: یكی از خواسته‌های رانندگان، بی‌عدالتی ناشی از ورود افراد سودجو و دلال به حوزه حمل‌ونقل كالا است كه با هماهنگی نیروی انتظامی، برخورد قاطع و جدی برای جمع‌آوری آنان انجام شده است.

وی به اقدامات انجام شده در راستای حمایت از رانندگان و انجمن های کالا و از جمله اجرای طرح بیمه تکمیلی رایگان رانندگان اشاره کرد و گفت: طرح رایگان بیمه تکمیلی برای رانندگان حمل و نقل کالا به همراه همسرانشان از اول مرداد ماه سال 97 آغاز شد و این طرح تا اواسط مرداد سال جاری ادامه دارد.

صادقی راد اجرای طرح تن کیلومتر را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و افزود: کرایه بار بر اساس مسافت و تناژ بار مشخص می‌شود و اجرای این طرح رضایتمندی رانندگان بخش حمل بار را به دنبال داشته است.

وی از ایجاد سامانه مکانیزه نوبت دهی در پایانه کالا همدان خبر داد و یادآور شد: این اقدام به دنبال درخواست رانندگان حمل و نقل بار در استان همدان با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و انجمن صنفی رانندگان راه اندازی شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده به منظور رسیدگی به  مطالبات رانندگان گفت: حضور در پایانه‌های بار و گفتگو با رانندگان و كامیونداران درخصوص مشكلات موجود،‌ اطلاع‌رسانی در مورد نحوه محاسبه صدور بارنامه و سامانه‌های ارتباطی اعلام شكایت در مراكز تجمع رانندگان، اعزام تیم‌های بازرسی به پایانه‌ها و رسیدگی به شكایات، بازدید از دفاتر شركت‌های حمل‌و‌نقل كالا و كنترل میزان كمیسیون دریافتی و پاسخگویی به مشكلات از طریق روش‌های مختلف ارتباطی و اطلاع‌رسانی از عمده‌ترین این اقدامات بوده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن