Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی بیش از 31 هزار سالمند همدان مددجوی کمیته امداد هستند

بیش از 31 هزار سالمند همدان مددجوی کمیته امداد هستند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: ۳۱ هزار و ۵۶۹ سالمند تحت حمایت کمیته امداد استان همدان قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره می‌برند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، علی بحیرایی بابیان اینکه سالمندان ستون خیمه جامعه به شمار می‌آیند و در فرهنگ ایرانی‌ها از دیرباز مقام و منزلت فراوانی داشته و دارند، ادامه داد: ۳۱ هزار و ۵۶۹ سالمند تحت حمایت کمیته امداد استان همدان قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره می‌برند.

بحیرایی با اشاره به اینکه سالمندی دوره‌ای بسیار حساس از زندگی هر انسان است، دوره‌ای که فرد پس از سال‌ها فعالیت و تلاش در خانواده و جامعه به آن پای می‌گذارد، ادامه داد: در سال گذشته ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از کمک‌های مردمی و ۱۴۸ میلیون تومان از منابع دولتی به‌عنوان کمک‌معیشت برای سالمندان تحت حمایت واریزشده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان به دیگر خدمات ارائه‌شده به سالمندان اشاره کرد و گفت: پرداخت ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان برای نگهداری سالمندان زمین‌گیر، پرداخت هزینه‌های جانبی مانند اوازم بهداشتی، ویلچر، عصا و توالت فرنگی از خدمات ارائه‌شده به مددجویان است.

علی بحیرایی گفت: ۳۹۶ میلیون تومان نیز برای ارائه خدمات ویژه مانند مشکلات سالمندان و بیماری‌های خاص هزینه پرداخت‌شده است.

وی همچنین با اشاره به پرداخت هزینه‌های مددجویان سالمند از اعتبارات بیمه و خدمات ویژه گفت: ارائه سبد کالا به مددجویان نیز از دیگر خدمات این نهاد است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن