Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی سیستم یکپارچه نوبت‌دهی در همدان راه‌اندازی می‌شود

سیستم یکپارچه نوبت‌دهی در همدان راه‌اندازی می‌شود

مدیر داخلی کلینیک امید همدان از راه‌اندازی سیستم یکپارچه نوبت‌دهی طی 20 روز آینده در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا، ایوب عبادی پور در این خصوص با بیان اینکه تقریباً 50 متخصص و فوق تخصص در این کلینیک فعال هستند اظهار کرد: اکثر متخصصان نظیر گوارش، داخلی، جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی و رادیولوژی در این مرکز درمانی فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه هر ماه به طور میانگین 21 هزار  بیمار در کلینیک «امید» پذیرش می‌شوند گفت: 25 درصد از این تعداد تلفنی وقت گرفته‌اند و بقیه نیز مراجعه حضوری دارند و مشکل چندانی در نوبت‌دهی نیست.

عبادی پور با بیان اینکه در هر رشته قلب، جراحی، مغز و اعصاب دو متخصص به کار گرفته‌ایم خاطرنشان کرد: چند نفر از متخصصان این کلینیک که تقریباً تک تخصص هستند، مراجعات زیادی دارند و از استان‌های دیگر بیمار پذیرش می‌شود.

مدیر داخلی کلینیک امید همدان با اشاره به اینکه پزشکان کلینیک‌ امید همدان بسیار حاذق هستند و هزینه‌های درمانی نیز بسیار پایین است و این باعث افزایش بار مراجعات شده است افزود: طی چند ماه اخیر به دلیل افزایش مشکلات اقتصادی مراجعات به کلینیک امید بیشتر شده است.

وی تاکید کرد: اگر تعدادی از بیماران به وضعیت نوبت‌دهی تلفنی گلایه‌ دارند به دلیل این است که تماس‌‌ها بالاست و پاسخگوی نیازها نیستیم.

عبادی با اشاره به اینکه در حال حاضر هشت خط تلفن ثابت در این مرکز برای نوبت‌دهی فعال است که در آینده نزدیک به 16 خط ارتقا خواهد یافت تا مشکلات مرتفع شود افزود: عرضه و تقاضا باعث مشکلاتی شده و پزشکان نیز ظرفیتی‌ برای پذیرش بیمار دارند و بیشتر از آن نیز مقدور نیست.

وی خاطرنشان کرد: تعداد مراجعات بالاست و به عنوان مثال اگر سونوگرافی به صورت آزاد 150 هزار تومان هزینه دارد در کلینیک «امید» با 25 هزار تومان انجام می‌شود و این مراجعات را افزایش داده است.

مدیر داخلی کلینیک امید همدان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی به دنبال راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی یکپارچه است تا از یک سیستم مراجعه به کلینیک‌های مختلف فراهم شود گفت: تا 20 روز آینده این سیستم راه‌اندازی خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن