Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی کمک پنج میلیارد تومانی حامیان همدانی به ایتام و محسنین

کمک پنج میلیارد تومانی حامیان همدانی به ایتام و محسنین

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: سه‌ ماهه امسال حامیان پنج میلیارد و ۸۰۶ میلیون تومان به فرزندان ایتام و محسنین کمک کرده‌اند که نسبت به سال گذشته ۳۶ درصد افزایش‌ یافته است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، غلامرضا صیاد زاده در مورد کمک‌های حامیان به فرزندان ایتام و محسنین در بهار امسال اظهار داشت: در سه‌ماهه امسال حامیان پنج میلیارد و ۸۰۶ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود تحت عنوان طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کرده‌اند.

وی افزود: در طرح اکرام ایتام حامیان سه میلیارد و ۸۵۹ میلیون تومان و در طرح محسنین حامیان یک میلیارد و ۹۴۶ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: در طرح اکرام ایتام ۲۱ هزار و ۲۷۳ حامی از ۳۷۹۹ یتیم و در طرح محسنین ۷۴۴۶ حامی نیکوکار از سه هزار فرزند محسنین حمایت می‌کنند.

صیاد زاده بیان کرد: سرانه کمک به یتیمان ۳۳۸ هزار تومان و سرانه کمک به فرزندان محسنین ۲۱۶ هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه در سه‌ماهه سال گذشته حامیان ۴ میلیارد و ۲۷۸ میلیون تومان به فرزندان ایتام و محسنین خود کمک کردند، عنوان کرد: امسال میزان کمک‌های حامیان به پنج میلیارد و ۸۰۶ میلیون تومان رسیده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان ابراز کرد: بهار امسال کمک‌های حامیان نسبت به سه‌ماهه سال گذشته ۳۶ درصد افزایش‌یافته است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن