Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی صدور کارت برای همیاران محیط‌زیست در همدان

صدور کارت برای همیاران محیط‌زیست در همدان

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان همدان از صدور کارت همیار محیط زیست با هدف استفاده از نیروهای مردمی و علاقه‌مند به محیط زیست در استان خبرداد.

 

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، عادل عربی گفت: هدف از برنامه ریزی طرح همیار محیط زیست، استفاده از نیروهای مردمی و علاقه‌مند به محیط زیست در مناطقی است که نیروهای سازمان حفاظت محیط زيست حضور کمتري دارند و استفاده بهینه از کنش های علاقه مندان به محیط زیست در خصوص حفظ و حراست عرصه های طبیعی از دیگر اهداف این طرح است.

عربی ادامه داد: متقاضیان دریافت کارت همیاری محیط زیست باید بالای 18 سال سن داشته باشند و مراحل تقاضای خود را در سایت سازمان حفاظت محیط زیست پیگیری کنند.

وی گفت:همیاران محیط زیست به عنوان همکار افتخاري، داوطلب همکاري با سازمان حفاظت محیط زیست بوده و باید با مسائل محیط زیست خصوصاً شکار و صید آشنایی داشته باشند، سپس از طریق ادارات کل حفاظت محیط زیست شهرستان های مربوطه و پس از تأیید صلاحیت معرفی می شوند. 

وی درباره جذب مشارکت‌های مردمی برای حفاظت از محیط زیست گفت: بهترین راهکار این است که مردم متوجه اهمیت حفظ محیط زیست و تاثیر آن بر زندگی و سلامتی شان شوند؛ زیرا حفظ محیط زیست می‌تواند به ارتقاء کیفیت زندگی منجر شود و تمام تلاش ما نیز این است که نشان دهیم سرمایه‌گذاری برای حفظ محیط زیست می‌تواند آینده بهتری برای مردم امروز و فردای این سرزمین مهیا کند.

وی در پایان اظهار کرد: متقاضیان می توانند برای اطلاعات بیشتر و نحوه جذب و صدور کارت برای داوطلبان به عنوان همیار محیط زیست به سامانه الکترونیکی www.doe.ir  مراجعه نمایند.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن