Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی مشارکت 300 میلیونی همدانی‌ها در پویش «مشق مهربانی»

مشارکت 300 میلیونی همدانی‌ها در پویش «مشق مهربانی»

معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و موسسات خیریه بهزیستی استان همدان از جمع آوری بیش از سه میلیارد ریال کمک های نقدی هم استانی ها در پویش مشق مهربانی خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، حمیداله فارسی با اعلام این خبر گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، با هدف کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان نیازمند و گسترش سنت حسنه  دستگیری از نیازمندان در سراسر کشور پویش مشق مهربانی راه اندازی شد که خوشبختانه با استقبال مردم نوع دوست ایران اسلامی همراه بود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته اداره کل بهزیستی استان با هدف به اجابت رساندن حس همدلی مردم نوع دوست استان، مسئولیت به انجام رساندن وظیفه جمع‌آوری و توزیع هدایای مردم نیکوکار استان را در میان دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی انجام داد و خوشبختانه مبلغی بالغ بر 3 میلیارد و سیصد میلیون ریال تاکنون در این پویش جمع آوری و برای تهیه نوشت افزار و لوازم تحصیلی دانش آموزان هزینه شده است.

فارسی از آمادگی پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی در ادارت بهزیستی شهرستان های استان خبر داد و گفت: در تمامی ادارت بهزیستی شهرستان های استان حوزه مشارکت های مردمی کار جمع آوری کمک های مردم نوع دوست استان را برعهده دارند.

معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و موسسات خیریه بهزیستی استان گفت: سازمان بهزیستی برای رفع مشکلات دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش حمایت خود نیازمند یاری و کمک خیرین استان است.

فارسی خاطرنشان کرد: هم استانی های عزیز می توانند با شماره گیری کد دستوری#300*733* از طریق تلفن همراه به این پویش بپیوندند و کمک های خود را به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی اهدا کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن