Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی زنگ عاطفه‌ها در مدارس همدان نواخته شد/ بیش از 12 هزار دانش‌آموز نیازمند در انتظار مهر مردم

زنگ عاطفه‌ها در مدارس همدان نواخته شد/ بیش از 12 هزار دانش‌آموز نیازمند در انتظار مهر مردم

مدیرکل کمیته امداد استان همدان بابیان اینکه مردم سخاوتمند استان همچون سنوات گذشته با شرکت پرشور در جشن عاطفه‌ها به یاری دانش آموزان بی‌بضاعت خواهند شتافت، گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها روز چهارشنبه دهم مهرماه برای کمک به ادامه تحصیل ۱۲ هزار و ۴۵۰ دانش‌آموز در ۶۰۰ مدرسه استان برگزار می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، پیمان ترکمانه با بیان اینکه مرحله دوم جمع‌آوری کمک‌های خیران و نیکوکاران برای دانش آموران نیازمند تحت حمایت با شعار «بارنگ مهر، رؤیایی را بسازیم» و در قالب شور عاطفه‌ها روز چهارشنبه دهم مهرماه در مدارس استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: ۱۲ هزار و ۴۵۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد در آستانه سال تحصیلی جدید نیازمند کمک مردم نیکوکار همدان هستند.

وی افزود: به‌منظور نهادینه شدن فرهنگ خیر و احسان، نوع‌دوستی و کمک به همنوعان بیش از ۲۰۰ هزار پاکت مهربانی در ۶۰۰ مدرسه از طریق سازمان دانش‌آموزی و با همکاری انجمن اولیاء و مربیان از ابتدای مهرماه در مدارس استان توزیع‌شده است که روز چهارشنبه دهم مهرماه جمع‌آوری و با مسئولیت مدیران و اولیای مدرسه و با نظارت کمیته امداد بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

ترکمانه عنوان کرد: مردم نیکوکار استان همدان می‌توانند با استفاده از روش‌های نوین و آسان همچون نرم‌افزار سکه یا از طریق واردکردن کد #۰۸۱*۸۸۷۷* و مراجعه به مراکز نیکوکاری در مدارس نسبت به پرداخت کمک‌های خود به دانش آموزان نیازمند اقدام کنند.

شایان‌ذکر است مرحله اول جشن عاطفه‌ها در شهریورماه سال جاری در پایگاه‌های کمیته امداد برگزار و کمک‌های مردمی بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن