Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی برگزاری هفدهمین نمایشگاه گل و گیاه در همدان

برگزاری هفدهمین نمایشگاه گل و گیاه در همدان

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی استان همدان گفت: هفدهمین نمایشگاه گل و گیاه،گیاهان دارویی و ماهی های زینتی،هم زمان با دهمین نمایشگاه هدایا، کادو و یادگاری از تاریخ 14 تا 19 مهر ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی استان برگزار خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز"، حمید گلی پور با اعلام این خبر افزود: تعداد 130 مشارکت کننده از استان های همدان، آذربایجان شرقی، قم، اصفهان،قزوین،خراسان رضوی،سمنان،تهران،البرز،قم و مرکزی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی ادامه  داد: شرکن کنندگان در زمینه های گل و گیاه آپارتمانی،انواع کاکتوس، بنفشه آفریقایی، خاک، کود، سم و بذر،گیاهان دارویی، معماری سبز، تجهیزات گلخانه ای، تکثیر و پرورش ماهیان زینتی به ارائه ی کالا و خدمات می پردازند.

گلی پور همچنین تصریح کرد: واحدهای هدایا، کادو و یادگاری متنوعی از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند که محصولات این واحدها شامل صنایع دستی، مجسمه، تابلوهای تزئینی و باکس های نوری، محصولات فرهنگی و آموزشی است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری سازمان های مردم نهاد دوست دار محیط زیست برپا خواهد شد، اظهار داشت: در ایام برگزاری نمایشگاه، برنامه های متعدد آموزشی توسط این نهادها اجرا خواهد شد و در روز پایانی نیز غرفه های برتر که مشخصه های زیست محیطی را بهتر رعایت کرده باشند معرفی و هدایایی به آن ها تقدیم خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن