Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی شهرداری همدان در رشد چمن‌کاری به وضعیت منابع آب توجه کند

شهرداری همدان در رشد چمن‌کاری به وضعیت منابع آب توجه کند

 

 

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: شهرداری همدان باید در رشد چمن‌کاری وضعیت منابع آب را مدنظر قرار داد و بازنگری در این زمینه صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، محسن جعفری نژاد بسطامی در آیین افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه گل و گیاه همدان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه ها به عنوان بنگاه های اقتصادی فضایی برای ارتباط تولید و صنعت و مردم است، اظهارداشت: توجه به محیط زیست در اقتصاد سبز ضروری است و باید این را قبول کرد که اگر تولیدکننده هستیم باید به محیط زیست بپردازیم.

وی ادامه داد:  در همدان به عنوان شهر سبز پایدار باید چشم انداز و برنامه ریزی مشخصی وجود داشته باشد.

جعفری نژاد با اشاره به وضعیت فضای سبز در همدان، یادآور شد: میانگین فضای سبز همدان در حال حاضر پایین تر از میانگین بین المللی است.

وی برگزاری نمایشگاه گل و گیاه را به فال نیک گرفت و گفت:  این اولین بار در کشور است که نمایشگاه گل و گیاه در کشور با پیوست محیط زیست و همکاری با سمن های زیست محیطی برگزار می شود.

جعفری نژاد بسطامی به وضعیت دشت‌های استان اشاره کرد و افزود: 13 منبع آب زیرزمینی استان در شرایط بحرانی هستند و با توجه به چنین شرایطی باید دید که آیا در محیط زیست به درستی عمل کرده ایم یا خیر؟

وی افزود:  شهرداری همدان باید در رشد چمن‌کاری وضعیت منابع آب را مدنظر قرار داد و بازنگری در این زمینه صورت بگیرد و همچنین در ساخت و سازها و ایجاد پارکینگ های طبقاتی باید به مقوله بام‌های سبز و پارکینگ‌های سبز پیش بینی شود.

جعفری نژاد بسطامی ابراز امیدواری کرد که همدان بتواند به خوبی از ظرفیت های زیست محیطی استفاده کند.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن