Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی کیک آلوده در همدان خارج از مدرسه خریداری شده است

کیک آلوده در همدان خارج از مدرسه خریداری شده است

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: کیک آلوده از خارج مدرسه تهیه شده و بوفه های مدارس در کل استان به شدت مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش "همدان نیوز"، عبدالله جعفری اظهار کرد: بعد از مشاهده مورد مشکوک از تغذیه آلوده در یکی از مدارس همدان به سرعت بوفه های مدارس مورد بررسی قرار گرفت و گزارشات به دانشگاه علوم پزشکی ارسال شد.

وی افزود: آموزش و پرورش همواره نظارت های مستمر و دائمی در طول سالتحصیلی بر بوفه مدارس و مغازه های اطراف مدارس را در دستور کار خود قرار داده و از دیروز نظارت ها با شدت بیشتری انجام پذیرفته است.
جعفری بیان کرد: توصیه همیشگی ما به خانواده ها، فرهنگسازی درباره تغذیه دانش آموزان بوده به طوریکه بهترین نوع تغذیه از دید کارشناسان ما لقمه های خانگی بوده است.
وی با بیان اینکه هنوز اطلاعات تکمیلی درباره چگونگی وجود این کیک در مدرسه به دست نیامده است، تصریح کرد: از آنجایی که این مشکل در بسیاری از استان ها دیده شده باید منتظر بود تا سردسته و دستاندرکاران این چنین خرابکاری هایی پیدا شوند.
این مقام مسئول ادامه داد: والدین و دانش آموزان به هیچ عنوان نگران نباشند چرا که آموزش و پرورش با تعامل و همکاری خوبی که با دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا دارد بر روند سلامت و امنیت مواد غذایی استان، نظارت دارند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان در پایان تأکید کرد: خانواده ها مراقب باشند تا دانش آموزان حتماً صبحانه میل کرده و در صورت خرید میان وعده از اماکن معتبر خریداری کنند.
به گزارش ایسنا، بنا به گفته معاون غذاوداروی دانشگاه علوم پزشکی این سینا تا دو روز گذشته پای کیک های آلوده به قرص به همدان باز نشده بود اما دیروز زمزمه هایی از مشاهده کیک های مشکوک آلوده قرص در بوفه یکی از مدارس همدان شنیده شد تا اینکه مراجع رسمی صحت آن را تایید کردند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن