Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی بهره مندی سربازن وظیفه همدان از آموزش های مهارتی

بهره مندی سربازن وظیفه همدان از آموزش های مهارتی

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: یک هزار سرباز وظیفه در استان همدان از آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای بهره مند شدند.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در دوازدهمین دوره جشنواره جوان سرباز حضرت ‌علی‌اکبر (ع) و مراسم تجلیل از سرباران فعال و نخبه فرهنگی در سالن انقلاب نیروی انتظامی همدان، اظهار داشت: امروز شبکه‌های اجتماعی و عملیات روانی و جنگ اقتصادی در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها به عنوان خط مقدم است و امروز نیروی انتظامی در سطوح مختلف این خط مقدم ها نقش آفریتی می کند.

وی با بیان این مطلب که فضاهای مجازی و شبکه‌های مجازی در راستای تخریب اذهان و فرهنگ ما از سوی دشمنان تلاش می‌کنند، افزود: دشمنان با قاچاق کالا جنگ اقتصادی راه انداختند که سرباران ما ملبس به لباس سربازی در خط مقدم مبارزه با قاجاق کالاقرار دارند.
فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: این ماموریت‌ها انجام‌ نمی شود مگر با مجاهدت و تفکر نیروی انتظامی که شبانه روز تلاش می کنند که امنیت و آرامش را فراهم کنند.
وی در ادامه اضافه کرد: دو نکته را باید برروی آن متمرکز شویم‌ و آن اینکه باید آمادگی لازم را در خود ایجاد کنیم که ما تامین کننده امنیت برای جامعه باشیم.
سردار کامرانی صالح در همین خصوص گفت: دیگر اینکه امروز آسیب های اجتماعی به عنوان یکی از معضلات جامعه است و معضل بزرگ دیگر مواد مخدر بوده که دشمن قصد دارد از این طریق جوانان ما را از هییز انتفاع خارج کند‌.
وی با اعلام این خبر که امسال بیش از ۵ تن مواد مخدر در استان کشف شده است، اظهار داشت:بیش از ۹۰ درصد اهداف دشمنان جوانان هستند که مواد مخدر را از انواع مختلف همچون گل را وارد می کنند و این ماده مخدر هشت برابر سایر مواد اثر تخریبی دارد.
سردار کامرانی صالح با تاکید بر اینکه جوان و خانواده وی باید در این خصوص آگاهی داشته باشند، گفت: از شبکه های اجتماعی باید استفاده شود اما از سوی دیگر باید مراقب آسیب های آن نیز بود.
وی تصریح کرد: در حوزه سربازان وظیفه و نیروی انسانی سرمایه گذاری های خوبی صورت گرفته بطوری که یک هزار سرباز وظیفه از آموزش های فنی و حرفه‌ای برخوردار شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن