Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی وضعیت مشکوک ۲۸۰ نفر از مسافران در غربالگری‌ ورودی‌های همدان

وضعیت مشکوک ۲۸۰ نفر از مسافران در غربالگری‌ ورودی‌های همدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: در ورودی های استان همدان نزدیک به ۳۴۰ هزار نفر به لحاظ ابتلا به بیماری کرونا توسط نیروهای این سازمان، غربالگری شدند.

به گزارش"همدان‌نیوز"، دکتر بهروز کارخانه‌ای افزود: نزدیک به ۳۴۰ هزار نفر در ۱۴ پایگاه مستقر در ورودی، شهرهای استان توسط ۱۵۰۰ نفر از  نیروهای هلال احمر غربالگری و از نظر احتمال ابتلا به کرونا ویروس مورد پایش قرار گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۸۰ نفر با علامت تب، مشکوک به کرونا بودند که ۳۷ نفر از آنها به مراکز درمانی استان معرفی شدند.

 وی با اعلام اینکه ۵۲۰ کیلومتر از معابر استان توسط نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر، سم پاشی و گندزدایی شدند، اظهار داشت: از ۱۳ اسفند لغایت ۴ فروردین ۱۵۷ مسجد و سایر اماکن خاص توسط این سازمان ضدعفونی شده است.

کارخانه ای با اشاره به اینکه بیش از ۱۷۰۰ بسته معیشتی حمایتی به ارزش یک میلیاردو ۹۸۰ میلیون ریال در قالب فرشتگان رحمت در میان نیازمندان توزیع شده است، افزود: تعداد ۱۴۲۰۰ بسته و اقلام بهداشتی نیز به ارزش بیش از یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال در میان اقشار مختلف مردم استان توزیع شده است.

وی با تاکید بر اینکه تنها راه کنترل ویروس کرونا قطع زنجیره انتقال آن است، تصریح کرد: از عموم مردم خوب استان درخواست می کنیم، ضمن رعایت نکات بهداشتی، با ماندن در منزل به کنترل و ریشه کنی این ویروس کمک کنند./خبرآنلاین

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن