Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی همدان کمبود منابع خونی ندارد/ تغییر شیفت انتقال خون استان در ماه رمضان

همدان کمبود منابع خونی ندارد/ تغییر شیفت انتقال خون استان در ماه رمضان

مدیرکل انتقال خون استان همدان گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان انتقال خون استان همدان در شیفت صبح و بعد از افطار تا ساعت ۱۲ شب دایر است.

به گزارش "همدان نیوز"، افشین محمدی اظهار کرد: خوشبختانه از زمان شیوع کروناویروس در استان همدان هیچ گونه کمبودی در هیچ یک از فرآورده های خونی نداشتیم به طوریکه حتی ۸۰۰ واحد از منابع مازاد را هم به استان تهران ارسال کردیم.

وی افزود: مشارکت مردم در این دوماه و با شنیدن اخباری مبنی بر کمبود منابع خونی از رسانه های جمعی بسیار خوب بود و من به نوبه خود از این حس مسئولیت شهروندان تشکر می کنم.

مدیرکل انتقال خون استان همدان بیان کرد: انتقال خون استان همدان از همان روزهای اول با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در این مرکز، نوبت دهی اینترنتی، ضدعفونی کردن محیط مرکز و ایجاد فاصله در بین تخت های اهدا و ارائه ماسک به افراد اهداکننده، سعی در رعایت موازین بهداشتی برای عدم شیوع ویروس داشته که به لطف خدا تاکنون نیز مشکلی پیش نیامده است.

وی تصریح کرد: افرادی که برای نخستین بار اقدام به اهدای خون می کنند پس از گرفتن آزمایشات اولیه، سه ماه بعد از آزمایش و در صورت سالم بودن فرد متقاضی فراخوان داده می شود، از این رو خون های اهدایی در این دوماه از اهداکنندگان مستمر بوده است./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن