Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی 100 زندانی جرائم غیرعمد در انتظار آزادی

100 زندانی جرائم غیرعمد در انتظار آزادی

مدیر عامل ستاد دیه استان همدان گفت: بیش از ۱۵ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نیاز است.

به گزارش "همدان نیوز"، یدالله روحانی منش افزود: بیش از ۱۰۰ زندانی بدهکار جرائم غیر عمد در استان‌های همدان در انتظار آزادی و کمک نیکوکاران  هستند.

او  در ادامه با بیان اینکه تا بررسی پرونده‌های مددجویان مبلغ دقیق بدهی آن‌ها مشخص نمی‌شود، گفت: به صورت تقریبی بین ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان بدهی این افراد برآورده شده است.

مدیر عامل ستاد دیه استان همدان گفت: از ابتدایی سال جاری تا کنون  ۱۳ زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان همدان آزاد شدند.

او در ادامه بیان کرد: از این تعداد زندانی آزاد شده ۱۱ نفر مرد و ۲ نفر زن هستند.

مدیر عامل ستاد دیه استان همدان افزود: از این زندانیان آزاد شده   ۱۱ نفر بدهکار مالی و  ۲ زندانی هم بدهکار مهریه  بوده است.

روحانی منش افزود: بیش از ۴ میلیارد و ۳۶۳ میلیون تومان بدهی این مدد جویان بود که بخشی را خود مددجویان پرداخت کردند و باقیمانده راهم ستاد دیه  با رضایت شکات، وام‌های بانکی و کمک‌های مالی تامین کرد.

او با بیان اینکه از مبلغ کل بدهی مددجویان آزاد شده بیش از ۲ میلیارد و ۴۵۲ هزار تومان گذشت شکات بوده است، گفت: بیش از ۲۶۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان نیز کمک مالی نیکوکاران ،  ۴۰۰ میلیون وام بانکی به مدد جویان  ومابقی بدهی را هم با تقسیط بدهی بعد از آزادی خود مددجویان پرداخت خواهند کرد./ باشگاه خبرنگاران جوان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن