Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ساختمان‌های پزشکان همدان استاندارد نیستند

ساختمان‌های پزشکان همدان استاندارد نیستند

رئیس سازمان نظام پزشکی همدان گفت: بسیاری از ساختمان‌های پزشکان بدون مجوز نظام پزشکی با قیمتی بسیار بالا تبدیل به ساختمانی برای ارائه خدمات پزشکی می‌شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، علیرضا مدرکیان اظهار داشت: مراکز جراحی محدود همدان دارای آیین نامه و استانداردهای لازم هستند؛ اما فضای فیزیکی بیشتر ساختمان‌های پزشکان از هیچ نظرمناسب و جوابگوی نیاز بیماران نیست.
وی با بیان اینکه شهرداری نباید اجازه فروش و تبدیل ساختمان‌های مسکونی به ساختمان پزشکان را بدهد، تصریح کرد: باید پیش از راه‌اندازی این ساختمان‌ها اخذ مجوز نظام پزشکی را هم مد نظر قرار دهند و رعایت اصول تخصصی چه از نظر ساخت و چه از نظر مسایل درمانی و ارایه خدمات به بیماران مجوزهای لازم صادر شود.
رئیس سازمان نظام پزشکی همدان با تاکید براینکه حتی آسانسورهای ساختمان پزشکان غیراستاندارد است و پاسخگوی نیاز تعداد بالای مراجعه کنندگان نیست، گفت: برخی ساختمان‌ها هم فاقد آسانسور بود  و  هم پله‌های استاندارد است.
مدرکیان با بیان اینکه سیستم اطفاء حریق این ساختمان‌ها هم بسیار ابتدایی و ناقص است، اظهار داشت: وقتی فضا و ساختار ساختمان یا کلینیک پزشکان غیراستاندارد باشد امکان حوادثی مانند کلینکی سینا تهران دور از انتظار نیست.
وی با تاکید بر اینکه باید پیش از وقوع حوادث جلوی آن را بگیریم، ابراز کرد: از شهرداری و مسئولان مربوطه می‌خواهیم در این موضوع ورود کنند و ضمن نظارت بر فضای فیزیکی ساختمان پزشکان، اخذ مجوز از نظام پزشکی را برای راه اندازی این ساختمان‌ها اجباری کنند./تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن