Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی نهاوندی‌ها هشدارها را جدی بگیرند

نهاوندی‌ها هشدارها را جدی بگیرند

فرمانده سپاه نهاوند گفت: وضعیت نهاوند قرمز است مردم باید هشدار‌ها را جدی‌تر بگیرند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه شهرستان نهاوند در جلسه قرارگاه زیستی بخش خزل با اشاره به اینکه دهیاران، قرارگاه مقابله با کرونا در هر روستا تشکیل دهند و روستای خود را مدیریت کنند، اظهار داشت: وضعیت کنونی شهرستان به دلیل ارتباطی که با دو استان کرمانشاه و لرستان دارد به حالت قرمز درآمده است.
وی افزود: در زمینه مقابله و کنترل شیوع کرونا اقدامات خوبی از سوی فرمانداری صورت گرفته، اما تا هنگامی که مردم همراه نشوند به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.
فرمانده سپاه نهاوند بیان کرد: مردم نسبت به ماه‌های قبل هوشیارتر شده اند و خطر کرونا را حس کرده اند و این موضوع در سطح شهر کاملا محسوس است، اما کافی نیست.
مختاری با اشاره به وضعیت نگران کننده شهرستان افزود: اگر مجاهدت دستگاه‌های مختلف شهرستان نبود به مراتب وضعیت بدتری را شاهد بودیم.
فرمانده سپاه نهاوند ابراز داشت: نمی‌توان زمان دقیقی برای پایان کرونا در نظر گرفت، اما باید خود را در مقابل این بیماری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ایمن کنیم.
اوگفت: در هر روستا ستاد مقابله با کرونا با تلاش  دهیاران تشکیل شود و با همکاری فرمانده پایگاه و بهورز روستا اقدامات جدی در جهت مقابله با شیوع کرونا انجام گیرد.
فرمانده سپاه نهاوند با تاکید بر پرهیز جدی از برگزاری هر نوع تجمع گفت: حجم بالایی از تعداد مبتلایان در شهرستان مربوط به حضور در مراسم ختم و عروسی است.
مختاری با اشاره به اینکه دهیاران و نیرو‌های بسیج ضدعفونی و گندزدایی مکان‌های آلوده را در دستور کار خود قرار دهند، اظهار داشت: آنچه قطعی و حتمی است این است که کشور ما از این بحران سربلند بیرون خواهد آمد.
وی در پایان با درخواست از مردم گفت: مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، نظافت شخصی و شستن مرتب دست‌ها را انجام دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن