Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی اقامه نماز جمعه در شش شهرستان استان همدان

اقامه نماز جمعه در شش شهرستان استان همدان

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه همدان گفت: ستاد مبارزه با کرونا برگزاری نمازجمعه در ۶ شهرستان اسدآباد، تویسرکان، رزن، فامنین، درگزین و نهاوند را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع می‌داند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت الاسلام محمد مولایی امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن هفدهم مردادماه؛ روز خبرنگار و نیز تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: با شیوع کرونا در کشور بسیاری از برنامه ها و مراسم های آیینی و مذهبی در کشور لغو شد.
مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه همدان تاکید کرد: همدان از این مهم مستثنی نبوده است و در بیشتر شهرستان های این استان اقامه نماز جمعه تا بازگشت شرایط به وضعیت عادی لغو شده است.
حجت الاسلام مولوی بیان داشت: طبق دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونای کشور و استان، نماز جمعه این هفته در شهرستانهای بهار، ملایر، کبودرآهنگ، همدان و... برگزار نمی شود.
مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه همدان افزود: با این وجود ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزاری نماز جمعه در 6 شهرستان اسدآباد؛ تویسرکان، رزن، فامنین، درگزین و نهاوند را با رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع دانسته است.
این استاد حوزه علمیه عنوان کرد: امیدواریم که هرچه زودتر شاهد از بین رفتن بیماری کرونا در کشور و استان همدان باشیم تا ان شاء الله به مانند گذشته شاهد صفوف به هم پیوسته نمازگزاران باشیم.
حجت الاسلام مولوی در پایان سخنان خود گفت: بی شک پایان عمر این ویروس منحوس تنها با رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و جامعه ممکن خواهد بود، لذا از هم استانی های عزیز درخواست می کنیم که نهایت دقت را در این زمینه داشته باشند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن