Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی افزایش تعداد مراکز مشاوره در همدان

افزایش تعداد مراکز مشاوره در همدان

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان از توسعه مراکز مشاوره خانواده در استان همدان با هدف تحکیم بنیان خانواده و کاهش طلاق خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از شروابط عمومی مرکز پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان، حسین عسگری با اعلام این خبر افزود: مراکز مشاوره خانواده ظرفیت مناسبی هستند تا بتوان با استفاده از تخصص مشاوران حوزه روانشناسی و مددکاران اجتماعی نسبت به ارتقاء مهارت‌های زندگی در زوجین و آموزش سبک زندگی اقدام کرد.
وی اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در دادگستری استان و نیز حوزه‌های قضایی با توسعه مراکز مشاوره خانواده شاهد کاهش طلاق در استان خواهیم بود.
عسگری با بیان اینکه جایگاه خانواده در جامعه ما چه از منظر عرفی و چه از منظر دینی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: بر بحث ازدواج و تشکیل خانواده نیز تأکید زیادی شده و به همین میزان بر طلاق در جامعه نهی شده و ناپسند است.
وی تأکید کرد: اقداماتی که در طول سال‌های اخیر در ارجاع دعاوی خانواده به مراکز مشاوره خانواده صورت گرفت به طور میانگین بیش از ۲۰ درصد صلح و سازش را در بین دریافت کنندگان خدمات مشاوره به همراه داشته است که نشان می‌دهد توسعه این مراکز توانسته اثربخشی لازم را داشته باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن