Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی اجرای طرح نذر سلامت در همدان

اجرای طرح نذر سلامت در همدان

مسوول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از اجرای طرح «نذر سلامت» در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حمید شاکری‌صفت با اشاره به در پیش بودن ایام عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) اظهار کرد: طرح نذر سلامت در این ایام در مجمع خیرین سلامت همدان اجرا می‌شود.
وی افزود: با رضایت نیکوکاران وجوهات حاصل از جمع‌آوری نذرهای مردم در قالب  طرح "نذر سلامت" برای مداوای  بیماران سخت درمان نیازمند هزینه می‌شود.
مسوول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه خیرین گرامی می‌توانند کمک‌های خود را به مجمع خیرین سلامت همدان اهدا کنند تا به دست بیماران سخت درمان نیازمند برسد گفت: طرح «نذر سلامت» با الهام از لزوم کمک به همنوع و تقارن این با ایام ماه محرم و قیام امام حسین(ع) انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: خیرین علاوه بر کمک به بیماران، در این طرح می‌توانند در خرید و تهیه تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران نیازمند یا وسایل پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی مشارکت کنند که قطعا کمک‌های آنها در این بخش مورد استفاده قرار می‌گیرد.
شاکری با بیان اینکه شماره کارت بانکی مجمع خیرین سلامت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۸۰۹۶ است و خیرین می‌توانند از این طریق ادای نذر کنند گفت: شماره تلفن ۰۸۱۳۸۲۵۴۱۰۷ پاسخگوی مردم نیک‌اندیش است که مردم می‌توانند با مراجعه به مجمع خیرین سلامت نیز نذر خود را ادا کنند.
وی ضمن قدردانی از همکاری نیکوکاران و مردم با مجمع خیرین سلامت همدان گفت: دستگیری از دردمندان و کمک عالمانه در جهت سلامت جامعه نزد خداوند منان بی اجر نخواهد ماند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن