Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تامین جهیزیه ۱۰۰ نوعروس همدانی

تامین جهیزیه ۱۰۰ نوعروس همدانی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: ۱۰۰ سری جهیزیه با همکاری خیران، نیکوکاران و موسسه خیریه حضرت رقیه (س) به مددجویان در شرف ازدواج ارائه‌شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، علی بحیرایی از ارائه ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد خبر داد و افزود: با همکاری خیران، نیکوکاران و موسسه خیریه حضرت رقیه (س) جهیزیه‌ها ارائه‌شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان در خصوص نوع اقلام اهدایی در جهیزیه گفت: به هر زوج مبلغ ۱۳ میلیون تومان جهیزیه، شامل ۱۰ اقلام اساسی همچون یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، فرش و... تحویل داده‌شده است.
بحیرایی همچنین با اشاره به این موضوع که ازدواج راهی پسندیده برای سامان دادن به زندگی است، گفت: کمیته امداد به‌عنوان یک‌نهاد اجتماعی و به‌منظور وظایف و مأموریت‌های ذاتی خود در یاری‌رساندن به نیازمندان و رفع نیازهای مختلف آن‌ها برنامه وسیعی برای تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج در خانواده‌های نیازمند با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده تدارک دیده است. 
وی در پایان گفت: در حقیقت کمیته امداد در بین توانگران و نیازمندان، نقش یک حلقه وصل را ایفا می‌کند و خیران می‌توانند با مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، افراد نیازمند را شناسایی کرده و به شکل مستقیم، کمک‌های خود را پرداخت کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن