Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی پرتکول‌های بهداشتی در دفاتر پیشخوان رعایت نمی‌شود

پرتکول‌های بهداشتی در دفاتر پیشخوان رعایت نمی‌شود

مدیر سلامت محیط و کار معاون بهداشتی علوم پزشکی استان همدان گفت: میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط مردم در دفاتر پیشخوان، پلیس+۱۰ و دفاتر قضایی این استان ضعیف است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، لیدا رفعتی اظهار داشت: با وجود تاکید چند باره مسوولان بهداشتی و متولیان بر ضرورت رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک به ویژه در اماکنی نظیر دفاتر پیشخوان، پلیس+۱۰ و دفاتر قضایی اما میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مکان‌ها مطلوب نیست.
وی بیان کرد: یکی از بهترین راهکارها برای پیشگیری از تجمع مردم در این مکان‌ها، بهره‌گیری از بستر فضای مجازی و اینترنتی کردن خدمات است تا مردم بدون مراجعه به این اماکن و از خانه بتوانند خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.
مدیر سلامت محیط و کار معاون بهداشتی علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: ۲۰ دفتر پلیس+۱۰ در همدان فعال است که در یک هفته گذشته ۱۲ بازدید از این محل‌ها صورت گرفت که ۵۸ درصد آنها پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کردند.
رفعتی بیان کرد: همچنین ۳۲ بازدید از ۱۵۲ دفتر پیشخوان همدان در یک هفته گذشته صورت گرفت که ۵۹ درصد آنها پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کردند.
وی اظهار داشت: فاصله گذاری فیزیکی در تنها مرکز شماره‌گذاری خودرو همدان نیز به خوبی رعایت نمی‌شود و باید برای ورود افراد به این محل تدبیری اندیشیدتا به یکباره موجی از افراد برای دریافت خدمات در این محل حضور نیابند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن