Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی بیش از ۷۰ درصد مشاغل در همدان پرتکول‌ها را رعایت کردند

بیش از ۷۰ درصد مشاغل در همدان پرتکول‌ها را رعایت کردند

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان گفت: به دنبل تشدید بازرسی های صورت گرفته توسط بازرسان بهداشت سلامت محیط و کار بیش از ۷۰ درصد مشاغل استان، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، لیدا رفعتی افزود: به دنبال شیوع کرونا بازرسی دوره ای از مراکز خدماتی، صنایع اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی با جدیدت و نظارت دقیق صورت گرفت.
وی بیان کرد: بازرسان با حضور در اماکن یاد شده سه مولفه رعایت بهداشت فردی، استفاده از ماسک و میزان رعایت پروتکل فاصله گذاری فیزیکی را مورد بررسی قرار دادند.
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان افزود: میانگین رعایت بهداشت فردی ۷۵ درصد، استفاده از ماسک ۷۱ درصد و فاصله گذاری فیزیکی ۶۸ درصد بوده است.
رفعتی بیان کرد: بیشترین میزان رعایت بهداشت فردی مربوط به مرکز شماره گذاری، زندان ها و معادن با ۱۰۰ درصد، سپس بیمارستان‌ها و مراکز جراحی محدود با ۹۸ درصد، صنایع تولیدی با ۹۱ درصد و مدارس و پایانه ها با ۸۶ درصد است.
وی اضافه کرد: میزان استفاده از ماسک در کارگاه‌ها و صنایع کوچک، سوپر مارکت ها، مطب ها و رستوران ها، پاساژهای این استان به طور میانگین زیر ۷۰ درصد بوده است.
وی بیان کرد: در همین ارتباط ۱۵ واحد سوپر مارکت و خواروبار فروشی، ۱۱ واحد نانوایی، ۹ کارگاه و صنایع کوچک زیر ۲۵ نفر و یک رستوران در استان همدان با حکم قضایی پلمب شده است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن